کانادا دومین کشور برتر جهان
10 سپتامبر 2023 - 10:28
بازدید 217
3

سوئیس برای دومین سال متوالی جایگاه اول را حفظ کرد طبق رتبه‌بندی جدید بهترین کشورهای جهان در سال 2023، بر اساس گزارش «یواس نیوز اند ورلد ریپورت » (US News & World Report)، کانادا به عنوان دومین کشور برتر جهان انتخاب شد. در حالی که کانادا در سال 2021 جایگاه اول را کسب کرده بود، […]

ارسال توسط :
پ
پ

سوئیس برای دومین سال متوالی جایگاه اول را حفظ کرد

طبق رتبه‌بندی جدید بهترین کشورهای جهان در سال 2023، بر اساس گزارش «یواس نیوز اند ورلد ریپورت » (US News & World Report)، کانادا به عنوان دومین کشور برتر جهان انتخاب شد.

در حالی که کانادا در سال 2021 جایگاه اول را کسب کرده بود، سال 2022، به جایگاه سوم سقوط کرد. بنابراین در تجزیه و تحلیل سالانه، امسال یک بازگشت برای کانادا بوده است.

در رتبه بندی امسال، سوئیس برای دومین سال متوالی (و ششمین سال در مجموع) جایگاه اول خود را در لیست حفظ کرد و کانادا، سوئد، استرالیا و ایالات متحده به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند. 

16 کشور از اروپا در میان 25 کشور برتر امسال قرار دارند. در این میان، آلمان بزرگترین سقوط خود را نسب به سال 2022 (کاهش پنج پله) داشته است، در حالی که استرالیا و نیوزیلند هر کدام سه پله در فهرست صعود کردند.

امارات تنها کشور خاورمیانه‌ای بود که در بین 25 کشور اول قرار گرفت. در حالی که ژاپن، سنگاپور، چین و کره جنوبی نمایندگان پیشرو آسیا بودند.

شرکت US News and World Report با دانشگده Wharton دانشگاه پنسیلوانیا و شرکت جهانی بازاریابی و خدمات ارتباطی WPP برای جمع‌آوری داده‌های مورد استفاده در این گزارش همکاری کردند.

73 ویژگی برای توصیف یک کشور و همچنین مرتبط با موفقیت یک ملت مدرن شناسایی شدند. سپس در یک نظرسنجی از بیش از 17 هزار  نفر از سراسر جهان از 17 مارچ تا 12 جون این ویژگی‌ها برای 87 کشور مورد بررسی قرار گرفتند، شرکت‌کنندگان این نظر سنجی از رهبران تجاری، افراد با تحصیلات دانشگاهی طبقه متوسط یا بالاتر و شهروندان «نماینده ملی» بودند، به هر کشور در هر یک از 73 ویژگی بر اساس مجموعه‌ای از پاسخ‌های نظرسنجی امتیاز داده شد. همچنین کشورها از نظر چندین ویژگی که در زیر آمده است در 10 رتبه‌بندی فرعی قرار گرفتند. 

  • کارآفرینی (کانادا در رتبه پنجم قرار گرفت)
  • کیفیت زندگی (کانادا پس از سوئد و نروژ در رتبه سوم قرار گرفت)
  • هدف اجتماعی (کانادا پس از سوئد، نروژ و فنلاند در رتبه چهارم قرار گرفت)
  • نفوذ فرهنگی (کانادا در رتبه پانزدهم قرار گرفت)
  • تجارت باز (کانادا در رتبه یازدهم قرار گرفت)
  • ماجراجویی(کانادا در رتبه بیستم قرار گرفت)
  • قدرت (کانادا در رتبه سیزدهم قرار گرفت)
  • میراث(کانادا در رتبه بیست و هشتم قرار گرفت)
  • انعطاف پذیری  (کانادا از نظر انعطاف‌پذیری پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار گرفت)
  • پیشگام بودن (کانادا در رتبه پنجاه و هفتم قرار گرفت)

در مجموع، رتبه‌بندی کانادا به‌عنوان دومین کشور برتر جهان در سال 2023 نشان می‌دهد که این کشور همچنان یک مقصد برتر برای مهاجران در مقیاس جهانی است.

از تحصیل تا ایجاد شغل، تا تشکیل خانواده و تجربه یک دوران بازنشستگی راحت در سال‌های آخر زندگی، کانادا را به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان برای مهاجران تثبیت کرده است. 

رده‌بندی 10 کشور برتر به شرح زیر است:

1. سوئیس

2. کانادا

3. سوئد

4. استرالیا

5. ایالات متحده آمریکا

6. ژاپن

7. آلمان

8. نیوزیلند

9. انگلستان

10. هلند

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

۳ دانشگاه کانادا در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان

کانادا سومین کشور برتر جهان شد

۱۳ فروشگاه برتر مواد غذایی کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar