کانادا در سال ۲۰۰۹ علاوه بر سرعت بخشیدن به روند رسیدگی، تعداد ۲۶۵۰۰۰ مهاجر جدید می پذیرد
29 نوامبر 2008 - 0:12
بازدید 457
8

آقای جیسن کنی وزیر مهاجرت کانادا عصر دیروز ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ طی اعلامیه ای ضمن اعلام رسمی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، سیاستهای جدید این کشور را در جذب مهاجرین اعلام کرد. وی این تغییرات را تنها بخشی از طرح دولت محافظه کار برای تسریع روند رسیدگی به درخواستهای مهاجرت دانست. آقای جیسن تاکید کرد: لیست مشاغل مورد […]

ارسال توسط :
پ
پ

آقای جیسن کنی وزیر مهاجرت کانادا عصر دیروز ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ طی اعلامیه ای ضمن اعلام رسمی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، سیاستهای جدید این کشور را در جذب مهاجرین اعلام کرد. وی این تغییرات را تنها بخشی از طرح دولت محافظه کار برای تسریع روند رسیدگی به درخواستهای مهاجرت دانست.

آقای جیسن تاکید کرد:

لیست مشاغل مورد نیاز پس از بحث و گفتگوی بسیار و مشورت با مقامات فدرال، استانها، اتحادیه های مشاغل، تجار و متخصصین مهاجرت تنظیم شده است. این اقدام در جهت تامین نیاز بازار کار کانادا به نیروی انسانی ماهر صورت گرفته است و شامل زمینه هایی است که در سراسر کانادا با کمبود نیروی انسانی روبروست مانند بهداشت و درمان، مهارتهای فنی، امور مالی و فرآوری منابع زیر زمینی.

این اقدامات در جهت مدرنیزه کردن سیستم مهاجرت کانادا و حفظ موقعیت کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای مهاجر پذیرو نیز تامین اهداف کانادا در پاسخگویی به نیاز بازار کار است.   دولت کانادا به اهمیت مهاجرت واقف است و از به هم پیوستن خانواده ها در سرزمین جدید استقبال می کند. در زمانی که دیگر کشورهای مهاجر پذیر مانند انگستان و استرالیا برای کم کردن ظرفیت پذیرش مهاجر در سالهای آینده برنامه ریزی می کنند کانادا در نظر دارد در سال ۲۰۰۹ بین ۲۴۰ تا ۲۶۵ هزار مهاجر جدید بپذیرد. این سطح از پذیرش مهاجر در ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar