چه کنیم تا از سایت، امتیاز بیشتری به دست آوریم؟
21 اکتبر 2011 - 19:40
بازدید 390
9

دوستانی تماس می‌گیرند و گاه از اینکه رشد امتیازات‌شان در حد زیادی نیست گله دارند. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که می‌تواند به افزایش امتیازات شما کمک کند: حتما لاگ-این کنید! بسیاری از دوستان بر حسب عادت به سایت مراجعه می‌کنند و روی مطالب کلیک می‌کنند در حالی که فراموش کرده‌اند در سایت […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستانی تماس می‌گیرند و گاه از اینکه رشد امتیازات‌شان در حد زیادی نیست گله دارند. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که می‌تواند به افزایش امتیازات شما کمک کند:

حتما لاگ-این کنید! بسیاری از دوستان بر حسب عادت به سایت مراجعه می‌کنند و روی مطالب کلیک می‌کنند در حالی که فراموش کرده‌اند در سایت لاگ-این کنند. تا لاگ-‌این نکنید سیستم نمی‌تواند شما را بشناسد و امتیازی برای شما در نظر بگیرد. خصوصا کسانی‌که عادت دارند از طریق خبرنامه مطالب سایت را مرور کنند معمولا بدون لاگ-این کردن، روی لینک‌های خبرنامه کلیک می‌کنند، در نتیجه امتیاز از دست می‌دهند.

با اکانت‌های مختلف لاگ-این نکنید؛ برخی دوستان با بیش از یک مشخصه در سایت ثبت نام کرده‌اند و هر نوبت بر حسب اتفاق با یک از آنها لاگ-این می‌کنند و در نتیجه امتیازشان پخش می‌شود. در مورد دوستان موکل این اتفاق به کرات افتاده که با آدرس ایمیلی به غیر از آن چیزی که در کنپارس ثبت شده لاگ-این کرده‌اند که در نتیجه هم سطح دسترسی آنها محدودتر شده است و هم حداکثر امتیاز ممکن را دریافت نکرده‌اند. موکلان به یاد داشته باشند که امتیاز آنها از طریق اکانت ثبت شده در شرکت، بیشتر از غیرموکلین است.

به همسر خود توصیه کنید با اکانت خودش لاگ-این کند؛ خیلی از زوج‌ها عادت دارند که فقط با یک اکانت لاگ-این کنند در نتیجه امکان کسب امتیاز برای نفر دوم از بین می‌رود چون به هر مطلب، با یک اکانت ثابت تنها یک بار امتیاز تعلق می‌گیرد. اگر همسر شما هم با اکانت خودش به سایت مراجعه و مطالب را مستقلا مطالعه و امتیاز جمع کند می‌تواند در برنامه‌هایی چون نشست‌های کنپارس شما را به عنوان مهمان به نشست دعوت کند!

مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید؛ خیلی از دوستان فقط چند سطر اول مطلب را مطالعه می‌کنند و از صفحه خارج می‌شوند. برای هر مطلب زمان خاصی در نظر گرفته شده و اگر شما زودتر از ان زمان از صفحه خارج شوید امتیاز مطلب را دریافت نخواهید کرد. حسن مطالعه کامل مطالب این است که خواهید دید پاسخ خیلی از پرسش‌های مرتبط با موضوع در ادامه مطلب بیان شده است.

همه مطالب سایت را مطالعه کنید؛ ما به طور تقریبی روزی دو مطلب به سایت اضافه می‌کنیم که مطالعه هر دوی آنها کمتر از ۵ دقیقه از شما وقت می‌گیرد اما می‌تواند امتیاز هر دو مطلب را به شما بدهد. ممکن است بگویید که من از طریق کبک اقدام کرده‌ام پس مطالعه مطالب انتاریو به چه دردم می‌خورد؟ یا من از طریق نیروی متخصص فدرال اقدام کرده‌ام پس مقاله «آشنایی با محله‌های مونترال به چه کارم می‌آید؟» یا رشته تحصیلی من مهندسی کشاورزی است، چرا باید وقتم را برای آشنایی با زمینه‌های کاری پرستاران تلف کنم؟ برخی از دوستان هم که تنها مطالب مفید سایت برایشان، آخرین اخبار مربوط به فایل‌نامبر و مدیکال تست است! توجه داشته باشید که شما به عنوان فردی که قرار است به سرزمینی جدید قدم بگذارید و اطلاعات بسیار اندکی از آن سرزمین دارید نیازمند گسترش دادن اطلاعات خود در این فاصله چندساله هستید. هر چقدر الان این کار را نکنید بعدا باید از وقت‌های مفید خود صرف این کار کنید. ضمن اینکه از کجا می‌دانید که بعد از ورود به کانادا به آن دسته دیگر از مطالب نیاز پیدا نکنید؟ مثلا ممکن است بعد از چند ماه زندگی در کبک، کاری در انتاریو پیدا کنید یا بعد از مدتی اقامت در انتاریو، بخواهید برای ادامه تحصیل به کبک بروید یا رشته خود را از کشاورزی به پرستاری تغییر دهید! از کسب اطلاعات اضافه درباره کانادا و استان‌های مختلف آن قطعا در اینده بیشتر بهره خواهید برد. حداقل فایده مطالعه مطالب مختلف سایت این است که امتیازات شما بیشتر می‌شود.

سعی کنید حداکثر امتیازات مربوط به هر روز را جمع کنید؛ کسب امتیاز در هر روز سقف دارد اما خیلی بیشتر از مطالعه ۲-۳ مطلب است. شما حدودا در هر روز می‌توانید تا سقف ۱۰ امتیاز جمع کنید (خیلی زیاد است، نه؟) چرا این کار را نکنید؟ سعی کنید بعد از مطالعه هر مطلب، اگر نکته مفیدی در آن دیدید، مطالب مرتبط با آن را هم مطالعه کنید. هدف کنپارس این است که شما به مطالب و مقالات قدیمی‌تر که اطلاعات بسیار وسیعی در آنها آمده مراجعه نمایید. با یک تقریب، متوجه شده‌ایم که بیش از ۷۰ درصد پرسش‌هایی که به صورت روزانه به دست ما می‌رسد قبلا در قالب مطالب و نوشته‌های سایت یا بلاگ‌ها، پاسخ داده شده‌اند پس سعی کنید با مطالعه عمیق‌تر مطالب سایت هم به پاسخ‌های مورد نیاز دسترسی پیدا کنید و هم امتیاز بیشتری گردآوری کنید.

با انجام مجموعه این کارها، گردآوری امتیازات از سایت را افزایش چشم‌گیری خواهید داد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar