چند نکته در مورد تغییرات در وب سایت، کتابخانه و نوار ابزار کنپارس
24 آوریل 2010 - 7:01
بازدید 443
8

کاربران عزیز وب سایت کنپارس، لطفا به چند نکته در مورد تغییرات جدید وب سایت کنپارس توجه فرمایید: تغییرات وب سایت: همانگونه که احتمالا متوجه شده اید، در چند روز گذشته تغییرات فراوانی در جهت افزایش سرعت وب سایت در آن ایجاد شده است. در نتیجه این تغییرات سریع، ممکن است گاهی صفحات در مرورگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

کاربران عزیز وب سایت کنپارس، لطفا به چند نکته در مورد تغییرات جدید وب سایت کنپارس توجه فرمایید:

  • تغییرات وب سایت: همانگونه که احتمالا متوجه شده اید، در چند روز گذشته تغییرات فراوانی در جهت افزایش سرعت وب سایت در آن ایجاد شده است. در نتیجه این تغییرات سریع، ممکن است گاهی صفحات در مرورگر شما به شکل صحیح نمایش داده نشوند، مثلا منو سمت راست صفحه کاملا خاکستری باشد یا تب ها به درستی عمل ننمایند. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، تنها کافی است صفحه سایت را به روز رسانی (Refresh) نمایید، تا مشکل برطرف شود. برای به روز رسانی یا Refresh صفحه، در بیشتر مرورگر ها می توانید از کلید F۵ بر روی صفحه کلید و یا دکمه مربوط به آن در نوار بالای مرورگر استفاده کنید.
    در صورتیکه هنوز وب سایت کنپارس بر روی کامپیوتر شما به درستی نمایش داده نمی شود، لطفا با ما تماس بگیرید و در صورت امکان تصویر صفحه نمایش خود را برای ما به این آدرس ایمیل نمایید: info [at] minadev [dot] com
  • کتابخانه کنپارس: در صورتیکه در کتابخانه کنپارس، لیست کتاب ها را نمی توانید مشاهده کنید، لطفا صفحه را Refresh نمایید (برای راهنمایی در مورد چگونگی Refresh صفحه، نکته قبل را مطالعه فرمایید)، و تا بارگذاری کامل صفحه صبر کنید. ممکن است بارگذاری کامل صفحه کتابخانه کنپارس با استفاده از اینترنت کم سرعت، برای بار اول مقداری طول بکشد، اما این مشکل فقط در اولین بار وجود خواهد داشت، لطفا شکیبا باشید.
    پس از انتخاب کتاب، ساختار درختی کتاب در قسمت فهرست مطالب مشاهده می شود. برای مشاهده زیر بخش های هر قسمت، بر روی علامت  +   در کنار آن قسمت کلیک نمایید. برای مشاهده مطلب، بر روی مطلب مورد نظر کلیک کنید، اکنون می توانید مطلب را در قسمت پایینی صفحه مطالعه فرمایید.
    اگر هنوز در مشاهده کتابخانه کنپارس مشکلی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.
  • نوار ابزار کنپارس: نوار ابزار کنپارس، سرویس جدیدی است که از ابتدای فروردین ۱۳۸۹ در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار گرفت. شما می توانید با نصب این نوار ابزار:
    1. از مقالات و خبر های جدیدی که بر روی وب سایت قرار می گیرند فورا مطلع شوید و بدون مراجعه به سایت، عنوان آن را مطالعه فرمایید و در صورت تمایل، با کلیک بر روی عنوان، مستقیما به خود مطلب مراجعه کنید.
    2. از اخبار بسیار مهم، مانند اعلام لیست جدید مشاغل و سایر خبر هایی از این نوع، با مشاهده یک پیام بر روی صفحه نمایش خود، سریعا مطلع شوید (اینگونه پیام ها تنها برای اخبار بسیار مهم ارسال می شوند و کنپارس به شما تضمین می دهد که این پیام ها سبب آزار شما نخواهند شد).
    3. با کلیک بر روی لوگوی سایت، سریعا به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.
    4. در هر زمان از طریق نوار ابزار کنپارس، در سایت کنپارس جستجو کنید و مستقیم به صفحه نتایج جستجو بروید.
    5. ایمیل های خود را برای نوار ابزار تعریف نمایید و هر زمان ایمیلی برای شما رسید، بلافاصله مطلع شوید (همراه با پشتیبانی از Yahoo! Mail، Gmail و سایر سرویس دهنده های معتبر)!
    6. همراه با بسیاری امکانات دیگر، از جمله: اطلاع از وضعیت آب و هوایی منطقه شما، دریافت نرخ لحظه ای جهانی ارز از معتبرترین منابع، اطلاع از وضعیت دوستانتان در Facebook، سرگرمی، رادیو و تلوزیون اینترنتی، بازی و سرگرمی و …
    7. و تضمین این که نصب این نوار ابزار، هیچگونه ابزار جاسوسی و نرم افزار ناخواسته ای بر روی رایانه شما نصب نمی کند و هیچگونه اطلاعاتی از شما، رایانه شما و اطلاعات شخصی شما در اختیار کنپارس یا هیچ شخص دیگری از طریق این نوار ابزار قرار نخواهد گرفت.

    نوار ابزار کنپارس با مرورگر های FireFox، Internet Explorer و Safari سازگاری کامل دارد. برای نصب نوار ابزار کنپارس بر روی بنر مربوط به آن در سمت چپ صفحه کلیک کنید، یا اینجا کلیک کنید. امیدواریم شما نیز به زودی به جمع هزاران کاربر نوار ابزار کنپارس بپیوندید.
    در صورتی که پرسشی در مورد نوار ابزار کنپارس دارید یا در نصب آن مشکل دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

با تشکر از مطالعه این مطلب،
مدیر تیم فنی وب سایت کنپارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar