چرا اداره مهاجرت کانادا در سیدنی (CIO) مدتهاست به تقاضاهای نیروی متخصص فدرال پاسخ نمی دهد
18 اکتبر 2010 - 13:04
بازدید 380
8

  علی مختاری   به دنبال تغییر قانون در برنامه نیروی متخصص فدرال در سال ۲۰۰۸  اداره ای ایجاد شد که وظیفه بررسی تطبیق شرایط متقاضی را از زاویه قانون سی-۵۰ به عهده بگیرد. در آن زمان  آن اداره  Centralized Intake Unit  یا CIU  خوانده شد و بعدها این نام به  Centralized Intake Office  و به اختصار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری

 

به دنبال تغییر قانون در برنامه نیروی متخصص فدرال در سال ۲۰۰۸  اداره ای ایجاد شد که وظیفه بررسی تطبیق شرایط متقاضی را از زاویه قانون سی-۵۰ به عهده بگیرد. در آن زمان  آن اداره  Centralized Intake Unit  یا CIU  خوانده شد و بعدها این نام به  Centralized Intake Office  و به اختصار CIO تغییر نام داد.

 

 

در ابتدای کار این مرکز تقاضاها را ظرف یک هفته بررسی کرده و  نامه  تایید شرایط یا عدم آنرا ارسال می کرد و از آن زمان متقاضی بایستی ظرف ۴ ماه مدارک را به اداره تعیین شده برای بررسی نهایی ارسال می کرد. این زمان یک هفته ای بعد از چندی ۲ هفته شد و در اندک زمانی به دو ماه رسید. برای آخرین اخبار مهاجرت به سایت www.parscanada.com   مراجعه کنید.

 

از تابستان امسال به یکباره ارسال  نامه های این مرکز به متقاضیان متوقف شد بدون اینکه رسما دلیلی برای آن اعلام شود . گفته می شود این تاخیر به دلیل نصب نرم افزار جدید بر روی کامپیوترهای آن مرکز و نیز آموزش کارمندان برای استفاده از آن  بوده است. بر اساس اطلاعات رسیده  این اداره تقاضاهای رسیده از تاریخ سوم ماه می به بعد را بررسی نکرده است اما پروژه تغییر نرم افزار تمام شده و از  اواخر اکتبر روند صدور نامه های  حاوی فایل نامبر آغاز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar