پیش‌بینی رشد اشتغال در سال ۲۰۱۲
24 ژانویه 2012 - 18:50
بازدید 356
6

بر اساس نتایج به دست‌آمده از نظرسنجی انجام‌شده از کارفرمایان توسط بانک مرکزی کانادا، تحلیل‌گران نتیجه‌گیری می‌کنند که رشد اشتغال در سال جدید در کانادا به آرامی ادامه خواهد داشت. این روزها و بعد از گذشت سه ماه متوالی خبرهای نه چندان خوشایند درباره اشتغال، بالاخره کانادایی‌ها بعد از شنیدن نتایج نظرسنجی انجام شده از […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس نتایج به دست‌آمده از نظرسنجی انجام‌شده از کارفرمایان توسط بانک مرکزی کانادا، تحلیل‌گران نتیجه‌گیری می‌کنند که رشد اشتغال در سال جدید در کانادا به آرامی ادامه خواهد داشت.

این روزها و بعد از گذشت سه ماه متوالی خبرهای نه چندان خوشایند درباره اشتغال، بالاخره کانادایی‌ها بعد از شنیدن نتایج نظرسنجی انجام شده از کارفرمایان و آگاه شدن از تمایل بیشتر آنان به استخدام نیروهای جدید نسبت به پاییز سال گذشته، احساس کردند که دوباره روزهای خوب از راه می‌رسند.

در این نظرسنجی که هر سه ماه یک‌بار توسط بانک مرکزی انجام می‌شود، ۱۰۰ شرکت در سرتاسر کانادا به پرسش‌های مطرح‌شده پاسخ می‌دهند که البته این بار نظرسنجی مذکور وجه ناراحت‌کننده‌ای هم داشته است. از جمله این‌که شرکت‌های بیشتری پیش‌بینی می‌کنند که در سال آینده به جای سریع‌تر شدن سرعت رشد فروششان، از این سرعت کاسته شود. این نخستین بار است که از سال ۲۰۰۹ به این سو، چنین نتیجه‌ای به دست می‌آید.

آقای کریشن رانگاسامی، یکی از اقتصاددانان بانک نشنال، می‌گوید که در حالی که انتظار می‌رفت تا این پیش‌بینی منفی، رشد اقتصادی کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد، تنها چند ماه بعد از آن مدیران فکر می‌کنند که از میزان رشد فروش محصولاتشان فقط اندکی کاسته خواهد شد و به جای پیش‌بینی یک سقوط و کاهش، رشدی آرام و متعادل را انتظار می‌کشند.

برای مطالعه متن کامل این خبر در وبسایت کاریابی کنپارس، لطفا اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar