پیام تبریک جاستین ترودو به مناسبت عید فطر
05 ژوئن 2019 - 1:13
بازدید 298
7

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در بیانه ای، اعلام داشت: «امشب با غروب خورشید، مسلمانان کانادا و تمام جهان، عید فطر را جشن خواهند گرفت. این عید نشان دهنده پایان ماه مبارک رمضان است. پس از یک ماه روزه گرفتن و عبادت، عید فطر زمان در کنار هم بودن و جشن گرفتن است.» «این جشن […]

ارسال توسط :
پ
پ

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در بیانه ای، اعلام داشت: «امشب با غروب خورشید، مسلمانان کانادا و تمام جهان، عید فطر را جشن خواهند گرفت. این عید نشان دهنده پایان ماه مبارک رمضان است. پس از یک ماه روزه گرفتن و عبادت، عید فطر زمان در کنار هم بودن و جشن گرفتن است.»

«این جشن فرصتی است تا ارزش هایی را ارج نهیم که در قلب اسلام نیز هستند: از خدمت رسانی و بخشندگی گرفته تا صلح و هم نوع دوستی.»

«کانادایی های مسلمان در تمام طول سال با کارهای داوطلبانه از قبیل خدمت رسانی در مراکز تهیه غذا یا حمایت از خیریه های محلی، این ارزش ها را به ما نشان داده اند.»

«امروز بیایید تا سهمی که مسلمانان کانادا در پیشرفت کشور داشته اند را قدر بدانیم.»

«دولت ما همواره در کنار جامعه مسلمان کانادا خواهد ایستاد و با اسلام هراسی و تنفر، در هر شکل و قالبی، مبارزه خواهد کرد و در کنار هم به ساخت کانادایی بهتر ادامه خواهیم داد. من، سوفی و تمام خانواده ام جشن لذت بخشی را برایتان آرزومندیم.»

عید مبارک

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar