پول خود را تبدیل به دلار آمریکا نکنید
19 آوریل 2011 - 17:50
بازدید 404
10

علی مختاری؛   امروز جلسه ای داشتم با یکی از مدیران با تجربه بانک اسکوشیا و موضوع صحبت به تغییرات ارزی کشید و اینکه این تحولات می تواند پرونده افرادی را که برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و یا کارآفرینی اقدام کرده اند تحت تاثیر قرار دهد. ایشان در میان این گفتگو […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛  

امروز جلسه ای داشتم با یکی از مدیران با تجربه بانک اسکوشیا و موضوع صحبت به تغییرات ارزی کشید و اینکه این تحولات می تواند پرونده افرادی را که برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و یا کارآفرینی اقدام کرده اند تحت تاثیر قرار دهد.

ایشان در میان این گفتگو به نکته ای اشاره کرد که با توجه به سابقه تاریخی آن جالب است و آن اینکه ارز هر کشوری در مالکیت آن کشور است و هر زمان می تواند آنرا بلوکه کند به عنوان مثال در جریان جنگ جهانی دوم؛ آمریکا ناگهان همه دلارهایی که در حساب اتباع ژاپن در سراسر جهان بوده است را بلوکه می کند و صاحبان آن دلارها امکان برداشت از آن حسابها را نداشته اند.

این روزها نشانه هایی از اعمال برخی سیاستها علیه اتباع ایران در این خصوص وجود دارد و توصیه این مدیر این بود که بهتر است ایرانیان از نگهداری دلار آمریکایی در حسابهای خود در هر جای جهان و نقل و انتقال پول به دلار آمریکا از هر نقطه ای به نقطه دیگر جهان خودداری کنند تا در معرض چنین خطری قرار نگیرند هر چند این خطر چندان جدی نباشد.

 

 

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید برای اولین گام فرم ارزیابی آنلاین ما را تکمیل کنید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar