پروموشن عضویت سایت به زودی اعلام می‌شود
11 دسامبر 2012 - 17:42
بازدید 404
9

کنپارس به زودی پروموشن جدیدی را در مورد عضویت سایت اعلام می‌کند تا به علاقه‌مند پیگیری که اخیرا با محتوای سایت آشنا شده‌اند و قادر به مطالعه متن کامل مقالات پیشین نیستند یاری برساند. جزییات این پروموشن در هفته آینده به اطلاع شما می‌رسد اما توصیه می‌کنیم اگر تا کنون برای مطالعه مطالب سایت لاگ-این […]

ارسال توسط :
پ
پ

کنپارس به زودی پروموشن جدیدی را در مورد عضویت سایت اعلام می‌کند تا به علاقه‌مند پیگیری که اخیرا با محتوای سایت آشنا شده‌اند و قادر به مطالعه متن کامل مقالات پیشین نیستند یاری برساند.

جزییات این پروموشن در هفته آینده به اطلاع شما می‌رسد اما توصیه می‌کنیم اگر تا کنون برای مطالعه مطالب سایت لاگ-این نمی‌کردید حتما به این کار اقدام کنید و سعی کنید تا آنجا که می‌توانید امتیاز بیشتری کسب کنید چون اساس پروموشن اعلامی بر مبنای امتیازات جذب شده یا آنهایی که در زمان پروموشن جذب می‌شود خواهد بود و شما با سهولت خیلی زیادی می‌توانید عضویت ویژه ۶ ماهه یا یکساله سایت را به دست آورید.

با این عضویت این امکان برای شما فراهم می‌شود که بدون محدودیت زمانی به همه مطالبی که اعضا ویژه سایت دارند دسترسی کامل داشته باشید.

امیدواریم عزیزانی که در تماس با دفاتر کنپارس خواستار دسترسی به مطالب مفید و خواندی قبلی هستند از این فرصت کمال استفاده را ببرند.

با ما همراه باشید تا جزییات بیشتری در مورد این پروموشن ویژه که هدیه مدیریت شرکت کنپارس به شماست به دست آورید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar