پرداخت مزایای top-up یا مکمل دوران بارداری به نفع کارفرمایان بوده است
31 مارس 2010 - 11:53
بازدید 335
8

  تحقیقی که اخیرا توسط اداره آمار کانادا انجام شده‌ نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۸ پرداخت ۲۹۰ میلیون دلار مزایای مکمل و طولانی‌تر شدن دوره دریافت مزایای زایمان برای بیش از ۲۰ درصد از مادران جدید که عده آنها به ۵۱ هزار نفر بالغ می‌شده، به نفع کارفرمایان بوده زیرا اکثریت عمده این کارمندان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

تحقیقی که اخیرا توسط اداره آمار کانادا انجام شده‌ نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۸ پرداخت ۲۹۰ میلیون دلار مزایای مکمل و طولانی‌تر شدن دوره دریافت مزایای زایمان برای بیش از ۲۰ درصد از مادران جدید که عده آنها به ۵۱ هزار نفر بالغ می‌شده، به نفع کارفرمایان بوده زیرا اکثریت عمده این کارمندان (۹۶ درصد) بعد از اتمام این دوره مرخصی به همکاری با کارفرمای قبلی خود ادامه داده‌اند. . شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

در این تحقیق مشخص شده که کارمندان بخش‌‌های دولتی نسبت به کارمندان بخش خصوصی بیشتر از مزایای مکمل بهره‌مند شده‌اند. در بخش خصوصی نیز زنانی که برای شرکت‌های بزرگ با بیش از ۵۰۰ نفر نیرو کار می‌کردند، نسبت به دیگران سه برابر بیشتر شانس استفاده از مزایای مکمل زایمان را داشته‌اند. . شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

در سال ۲۰۰۸ در حدود ۴۸ درصد از تازه‌مادران شاغل در بخش دولتی به مدت ۲۲ هفته از مزایای مکمل زایمان با حقوقی متوسط ۳۰۰ دلار در هفته برخوردار شده‌اند. این در حالی است که در بخش خصوصی فقط ۸ درصد از تازه‌مادران و آن هم برای مدت ۱۲ هفته توانسته‌اند از این مزایا استفاده کنند. تازه‌مادران در استان کبک بیش از هر منطقه دیگری در کانادا از این مزایا استفاده کرده‌‌اند.  . شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

در ضمن، بین طول مدت مرخصی و برخورداری یا عدم برخورداری از این مزایا نیز رابطه مستقیمی به چشم می‌خورده است. تازه‌مادرانی که توانسته‌اند از هر دو مزایا بهره‌مند شوند به‌طور متوسط طی ۴۸ هفته، تازه‌مادرانی که فقط مرخصی زایمان داشته‌اند به‌طور متوسط طی ۴۶ هفته و تازه‌مادرانی که امکان برخورداری از هیچ یک از این مزایا را نداشته‌اند به‌طور متوسط طی ۳۴ هفته به محیط کار بازگشته‌اند. شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 

برای مشاهد اصل  خبر کلیک کنید 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar