پانزدهمین مرحله انتخاب متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری
28 آگوست 2015 - 23:57
بازدید 386
6

پانزدهمین انتخاب هدفمند مهاجرت کانادا روز 21 آگوست 2015 برگزار شد و طی آن 1523 نفر دعوتنامه گرفتند و موفق شدند از بانک اطلاعات متقاضیان اکسپرس انتری (گردونه رقابتی متقاضیان مهاجرت) بیرون کشیده شوند. این افراد اکنون میتوانند درخواست اقامت دایم کانادا بدهند و در مدت کوتاهی پس از طی مراحل قانونی ویزاهایشان را در […]

ارسال توسط :
پ
پ

پانزدهمین انتخاب هدفمند مهاجرت کانادا روز 21 آگوست 2015 برگزار شد و طی آن 1523 نفر دعوتنامه گرفتند و موفق شدند از بانک اطلاعات متقاضیان اکسپرس انتری (گردونه رقابتی متقاضیان مهاجرت) بیرون کشیده شوند. این افراد اکنون میتوانند درخواست اقامت دایم کانادا بدهند و در مدت کوتاهی پس از طی مراحل قانونی ویزاهایشان را در دست داشته باشند. در این مرحله حداقل امتیاز لازم نسبت به دوره قبل یعنی دوره چهاردهم کاهش نشان میدهد و به عدد ۴۵۶ رسید. در دوره چهاردهم حداقل امتیاز برابر با 471 بوده است.

 

نکته مثبت و بسیار مهم اینکه این ششمین دوره متوالی انتخاب هاست که طی آن کاندیداها بدون داشتن پیشنهاد کار معتبر یا دعوتنامه استانی دعوتنامه دریافت میکنند. همچنین این ششمین قرعه کشی است که طی آن بیش از 1400 دعوتنامه صادر شده است و این برای متقاضیان جدید نویدبخش است.

 

اکسپرس انتری چیست ؟

از ابتدای ژانویه 2015 دولت کانادا روش مهاجرتی جدیدی را معرفی کرده است که طی آن افراد علاقمند به مهاجرت مشخصات خود را بصورت آنلاین وارد یک پروفایل میکنند و کلیه سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین مهارتهای زبان و وضعیت خانوادگی و سن شان را وارد آن میکنند. اینها معیارهایی است که افراد بر مبنای آنها امتیاز میگیرند. سپس تمامی این افراد وارد بانک اطلاعات EE میشوند.  افرادی که پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی داشته باشند 600 امتیاز اضافه دریافت میکنند که بسیار حیاتی است و بسرعت باعث انتخاب آنها و خروج پیروزمندانه از استخر میگردد. واحد شمارش امتیازها CRS میباشد.

برای شمارش امتیاز خود در این سیستم اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar