ویزای کار تجاری برای آنانکه در صف دریافت ویزای اقامتند
23 می 2019 - 0:20
بازدید 481
9

اگر از افرادی هستید که پیش از این در یکی از برنامه های سرمایه گذاری و یا کارآفرینی استانی کانادا قبولی گرفته اید به این معنی که دارنده CSQ از استان کبک هستید و یا از یکی از دیگر استانهای کانادا برگه نامزدی Nominee certificate دریافت کرده و در مرحله فدرال منتظر دریافت ویزای اقامت […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر از افرادی هستید که پیش از این در یکی از برنامه های سرمایه گذاری و یا کارآفرینی استانی کانادا قبولی گرفته اید به این معنی که دارنده CSQ از استان کبک هستید و یا از یکی از دیگر استانهای کانادا برگه نامزدی Nominee certificate دریافت کرده و در مرحله فدرال منتظر دریافت ویزای اقامت خود هستید گذشته از اینکه موکل مجموعه کنپارس هستید یا خیر، می توانید با دریافت خدمات از شرکت خدمات حرفه ای کنپارس موفق به دریافت ویزای کار تجاری شوید.

به این ترتیب با ویزای کار پیش از دریافت اقامت دایم کانادا وارد کانادا شده و زندگی خود را در سرزمین جدید آغاز کنید.

دارندگان این نوع ویزا از مزایای پوشش خدمات درمانی برخوردارند و فرزندان آنها در مقاطع زیر دیپلم در مدارس عمومی می توانند به رایگان تحصیل کنند. علاوه بر این این امکان برای متنقاضی وجود دارد که کار و بیزنس خود را راه اندازی کند. همسر متقاضی نیز ویزای کار باز دریافت خواهد کرد و می تواند بیزنس راه انداخته و یا برای شرکتها و موسسات دیگر بدون محدودیت کار کند. 

اگر شما چنین شرایطی دارید و مایلید تا قبل از سپتامبر و شروع مدارس خانواده خود را به کانادا منتقل کنید حتما با ما در تماس باشید.

برای تماس با ما به نشانی info @ canpars.com ایمیل بزنید و در موضوع ایمیل بنویسید <ویزای تجاری برای متقاضیان منتظر ویزای اقامت>

در متن ایمیل نام و شماره تماس خود را اعلام کنید و توضیح دهید که در چه تاریخی از استان قبولی دریافت کرده اید.

ما با شما در تماس خواهیم بود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar