وضعیت برنامه های سرمایه گذاری کبک و فدرال
29 دسامبر 2012 - 15:39
بازدید 391
7

بنا به اطلاعات رسیده: ۱- برنامه سرمایه گذاری کبک و فدرال هر دو تا تابستان اینده باز می شوند البته این احتمال زیاد است که برنامه کبک زودتر باز شود و پرونده بپذیرد. شرایط این برنامه ها تغییر می کند و صحبت از داشتن دارایی معادل ۳ میلیون و دویست هزار دلار و سرمایه گذاری […]

ارسال توسط :
پ
پ

بنا به اطلاعات رسیده:

۱- برنامه سرمایه گذاری کبک و فدرال هر دو تا تابستان اینده باز می شوند البته این احتمال زیاد است که برنامه کبک زودتر باز شود و پرونده بپذیرد.

شرایط این برنامه ها تغییر می کند و صحبت از داشتن دارایی معادل ۳ میلیون و دویست هزار دلار و سرمایه گذاری معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار برای ۵ سال است. البته متقاضیان خواهند توانست با پرداخت ۳۵۰ هزار دلار کانادا از بانکهای واسط تسهیلات بانکی دریافت کنند. برای کنترل برادران چینی هم صحبت از سهمیه بندی منطقه ای است.

در این شرایط افرادی که پیش از این در این برنامه کبک پرونده دارند باید دقت بیشتری کنند تا قبولی بگیرند و امکان ارزانتری را که در اختیار دارند به سادگی از کف ندهند.

۲- در این میان یک خبر نه چندان خوشایند هم در مورد پرونده های ۱۲۰ هزار دلاری فدرال رسیده است و اینکه وزیر مهاجرت در صدد است پرونده های سرمایه گذاری فدرال قدیمی را که تا قبل از تغییر برنامه در جولای ۲۰۱۱ دریافت کرده است به طریقی باز گرداند. دقت کنید که این گروه کسانی هستند که در برنامه فدرال پرونده باز کرده اند و مدارکی نیز نداده اند؛ پولی جز هزینه قانونی فدرال واریز نکرده اند و تنها یک فایل نامبر فدرال دریافت کرده اند. این گروه از پرونده ها که بلغ بر ۲۴۰۰۰ پرونده است از سال ۲۰۰۷ در انتظار رسیدگی بوده اند. چندی پیش یکی از وکلای به نام کانادا از سوی چند تن از متقاضیان دعوایی را برای پیشگیری از چنین تصمیمی به دادگاه برد که متاسفانه موفق نبود و در محافل حقوقی این شکست را به چراغ سبز دادگاه فدرال برای حذف این دسته از پرونده ها تعبیر کردند. البته وزیر هنوز موفق به فراغت از حذف گروه متقاضیان نیروی متخصص فدرال که قبل از فوریه ۲۰۰۸ پرونده تشکیل داده اند نشده است و درگیری حقوقی ادامه دارد ولی این احتمال بسیار قوی است که در صدد حذف این گروه از سرمایه گذاران باشد.

۳- پرونده های کبک سرمایه گذاری ۱۲۰ هزار دلاری و ۱۸۰ هزار دلاری؛ کارآفرینی؛ خوداشتغالی و نیز پرونده های کبک نیروی متخصص که در مرحله فدرال هستند بدون شک نهایی خواهند شد و هیچ خطری آنها را تهدید نمی کند. به قول معروف دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. دلیل این اطمینان هم این است که در مورد این پرونده ها وزیر مهاجرت کانادا نمی تواند تصمیم به حذف بگیرد و از حیطه قدرت او خارج است.

 البته خوانندگان این وب سایت در جریان هستند که دعوایی برای تسریع در رسیدگی به این پرونده ها از سوی یک شرکت حقوقی مورد تایید کنپارس در جریان است که اطلاعات آن در پستهای قبلی همین وب سایت آمده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar