وزیر مهاجرت کبک انتخاب شد
26 اکتبر 2018 - 22:29
بازدید 231
6

بعد از برگزاری چهل و دومین انتخابات مجلس نمایندگان استان کبک در تاریخ اول اکتبر 2018، حزب CAQ که سال ۲۰۱۱ توسط فرانسوا لگو پایه گذاری شده بود، توانست با 74 نماینده از مجموع 125 نماینده در مجلس کبک از حزب لیبرال پیشی گیرد و فرانسوا لگو به طور رسمی نخست وزیر کبک شد. حزب […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعد از برگزاری چهل و دومین انتخابات مجلس نمایندگان استان کبک در تاریخ اول اکتبر 2018، حزب CAQ که سال ۲۰۱۱ توسط فرانسوا لگو پایه گذاری شده بود، توانست با 74 نماینده از مجموع 125 نماینده در مجلس کبک از حزب لیبرال پیشی گیرد و فرانسوا لگو به طور رسمی نخست وزیر کبک شد.

حزب CAQ دولت اکثریت تشکیل می دهد و تا ۴ سال آینده قدرت را دست خواهد گرفت. درباره تاثیرات به قدرت رسیدن حزب CAQ بر حوزه مهاجرت این مقاله را بخوانید. 

نخست وزیر استان کبک، فرانسوا لگو، در پی انجام تغییراتی در کابینه دولت کبک، سیمون ژولین-باروت Simon JOLIN-BARRETTE را به عنوان وزیر مهاجرت کبک معرفی کرد. وی همچنین به عنوان نائب رییس، کمیته قانون گذاری مجلس نمایندگان استان کبک از تاریخ 18 اکتبر 2018 انتخاب شد.

سیمون ژولین-باورت دارای فوق لیسانس حقوق از دانشگاه شربروک و فوق لیسانس مدیریت دولتی از École nationale d’administration publique می باشد و در حال گذراندن دکترای حقوق از دانشگاه مونترال است. درباره وزیر جدید مهاجرت کبک، اینجا بخوانید. 

دیوید هارتل David HEURTEL وزیر پیشین مهاجرت کبک بود که سال گذشته در کابینه فیلیپ کوییار در تاریخ 10 اکتبر 2017 انتخاب شده بود. 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar