وزارت مهاجرت کانادا ماه مارس را ماه جلوگیری از تخلفات مهاجرتی نامگذاری کرد
03 مارس 2018 - 19:50
بازدید 443
8

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، ماه مارس را ماه جلوگیری از تخلفات مهاجرتی به عنوان موضوعی مهم از کمپین آموزشی دولت کانادا نامگذاری کرد.   به گفته احمد حسین، وزارت مهاجرت کانادا قصد دارد اقداماتی برای افزایش آگاهی مردم نسبت به برنامه های مهاجرتی کانادا و چگونگی انتخاب مشاور مهاجرتی انجام دهد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، ماه مارس را ماه جلوگیری از تخلفات مهاجرتی به عنوان موضوعی مهم از کمپین آموزشی دولت کانادا نامگذاری کرد.  

به گفته احمد حسین، وزارت مهاجرت کانادا قصد دارد اقداماتی برای افزایش آگاهی مردم نسبت به برنامه های مهاجرتی کانادا و چگونگی انتخاب مشاور مهاجرتی انجام دهد.

وزیر مهاجرت کانادا در ادامه گفت: «نامگذاری ماه مارس به نام ماه جلوگیری از تخلفات مهاجرت باعث می شود که به دنبال راهکارهایی باشیم که از متقلبین حوزه مهاجرت و شهروندی در امان بمانیم.»

وزیر مهاجرت کانادا تاکید کرد که هر متقاضی مهاجرت به کانادا باید همیشه در ذهن داشته باشد که:

  • سیستم مهاجرتی کانادا، عدالت-محور است و تمامی درخواست ها یک به یک بر اساس ویژگی های هر فرد بررسی می شوند.
  • وزارت مهاجرت کانادا با هیچ فردی ارتباطی ندارد و هیچ پرونده ای نمی تواند توسط هیچ شخص وکیل یا مشاور مهاجرت تضمین شود و هیچ شخصی نمی تواند ادعا کند که دارای روابط خاص با وزارت مهاجرت است و می تواند تاثیر در روند پرونده اشخاص داشته باشد.
  • متقاضیان مهاجرت به کانادا هیچ گونه الزامی برای داشتن مشاور مهاجرتی که به آنها در مسیر مهاجرت و شهروندی کمک کنند، ندارند. اما اگر فکر می کنید که در این مسیر نیاز به مشاور مهاجرت دارید، اختیار با شماست، فقط دقت کنید که وی را از فهرست مشاورین مجاز و مورد تایید وزارت مهاجرت کانادا انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که ارائه هرگونه اطلاعات اشتباه و خلاف واقع در مسیر مهاجرت و یا شهروندی کانادا، جرم محسوب می شود و  وضعیت پرونده مهاجرتی شما را به خطر می اندازد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چگونه در دام متخلفین مهاجرت گرفتار نشوید و یا اینکه چگونه یک مشاور مهاجرتی مجاز بیابید، به این صفحه از سایت وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا مراجعه کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar