وزارت مهاجرت کانادا بررسی پرونده های اسپانسرشیپ پدر و مادر را سرعت می بخشد
12 دسامبر 2017 - 23:40
بازدید 354
4

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح روز سه شنبه 11 دسامبر 2017 در صفحه توییتر خود نوشت: در سال 2017، برنامه و چشم انداز مهاجرتی کانادا را با هدف جبران نیروی متخصص مورد نیاز و همچنین کاهش زمان بررسی پرونده ها اعلام کردیم. توییت های چند روز گذشته وزارت مهاجرت، پناهندگی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح روز سه شنبه 11 دسامبر 2017 در صفحه توییتر خود نوشت: در سال 2017، برنامه و چشم انداز مهاجرتی کانادا را با هدف جبران نیروی متخصص مورد نیاز و همچنین کاهش زمان بررسی پرونده ها اعلام کردیم.

توییت های چند روز گذشته وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا

هفته گذشته نیز وزارت مهاجرت کانادا در صفحه توییتر خود نوشت که به بررسی پرونده های اسپانسرشیپی پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ سرعت بخشیده است. از 2011 تا کنون تعداد زیادی پرونده های اسپانسرشیپ پدر، مادر، پدربزرگ و مادر بزرگ  بررسی شده است، تعداد 167 هزار  پرونده در سال 2011 در وزارت مهاجرت کانادا وجود داشت اما در سپتامبر 2017 تعداد این پرونده های بررسی نشده 28 هزار 300  پرونده بود و بقیه پرونده ها بررسی شده بودند.

550 صفحه از صفحات سایت وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) از نظر سطح زبانی آسان تر شده اند، اگرچه این تغییر ممکن است کوچک به نظر آید اما تاثیر زیادی برای تسهیل پروسه مهاجرت خواهد داشت.

همانطور که پیش از این نیز به متقاضیان مهاجرت به کانادا وعده داده بودیم، برای مهاجرتی برای فرانسه زبان ها را گسترش داده ایم، برای مثال برای فرانسه زبان ها در سیستم اکسپرس انتری امتیاز اضافه در نظر گرفته شده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar