ورود دانشجویان بین‌المللی به کانادا زیر سوال
23 جولای 2020 - 20:26
بازدید 430
8

محدودیت های سفر به دلیل همه گیری ویروس کرونا، باعث بسیاری از مشکلات شده اند. دولت کانادا به دانشجویان بین المللی هشدار داده است که از مسافرت به این کشور برای تحصیل خودداری کنند زیرا ممکن است اجازه ورود نداشته باشند. افسران خدمات مرزی تصمیم می گیرند چه کسانی می توانند وارد کانادا بشوند.   […]

ارسال توسط :
پ
پ

محدودیت های سفر به دلیل همه گیری ویروس کرونا، باعث بسیاری از مشکلات شده اند. دولت کانادا به دانشجویان بین المللی هشدار داده است که از مسافرت به این کشور برای تحصیل خودداری کنند زیرا ممکن است اجازه ورود نداشته باشند. افسران خدمات مرزی تصمیم می گیرند چه کسانی می توانند وارد کانادا بشوند.

 

«اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)» دستورالعمل های خود را به روزرسانی و عنوان کرده است که برخی از اتباع خارجی که دارای مجوز تحصیلی هستند، ممکن است در صورت مسافرت به کانادا مجاز به ورود به این کشور نباشند.

 

دانشجویان بین المللی که درخواست هایشان برای ادامه تحصیل، پس از 18 مارس 2020 تأیید شده است، ممکن است از محدودیت های مسافرتی معاف نباشند. بنابراین، دولت به آن ها هشدار می دهد که تا زمانی که محدودیت های سفر برداشته نشده، برنامه ای برای آمدن به کانادا نداشته باشند. آن ها ممکن است مجبور به بازگشت به خانه هایشان بشوند.

 

باوجودی که تعداد زیادی از دانشگاه ها و کالج های دانشگاهی در کانادا به ظاهر تعطیل هستند، بیشتر کلاس ها به صورت آنلاین ادامه می یابد. برخی از دانشگاه ها کلاس هایشان را فقط تا ترم پاییز آنلاین کرده اند و در آلبرتا، بعضی از آن ها تا سال 2021 آنلاین خواهند بود.

 

با اینکه IRCC درخواست هایی را که به صورت آنلاین ارسال می شوند، همچنان پردازش می کند، اما در مورد اینکه چه کسانی از محدودیت های سفر به کانادا معاف هستند، تصمیم گیرنده نیست. برای دانشجویانی که خواستار ورود به کانادا هستند، افسران «آژانس خدمات مرزی کانادا» بسته به دلایل سفرشان، مسافرت آن ها را اختیاری یا اجباری تلقی می کنند.

 

افسران مرزی مواردی مانند،

  • در صورتی که حضور آن فرد در کانادا ضرورت داشته باشد.
  • در صورتی که کلاس ها و برنامه های شخص به صورت حضوری برگزار بشود.
  • در شرایطی که فرد قادر به ادامه تحصیلاتش به صورت آنلاین در کشور خود نباشد.
  • و اگر فرد قصد دارد تحصیلات خود را بعد از قرنطینه شروع کند.

را در نظر می گیرند و تصمیم گیری نهایی در پایانه های ورودی مانند گذرگاه های مرزی و فرودگاه ها انجام خواهد شد.

 

دانشجویان بین المللی که درخواست هایشان برای تحصیل در کانادا، قبل از تاریخ 18 مارس تأیید شده است، ممکن است از محدودیت های مسافرتی معاف شوند. پیشاپیش به آن ها درباره اقدامات بهداشت عمومی در کانادا توضیح داده شده است که شامل قرنطینه اجباری 14 روزه نیز می شود. به دانشجویان هم گفته شده که از برگزاری دوره یا برنامه خود در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

 

منبع خبر: Narcity, July 22, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar