همکاری سفارت کانادا در تهران با بخش مهاجرت سفارت در ورشو
17 ژوئن 2011 - 14:02
بازدید 423
4

اخیرا و بر اساس مشاهدات پرونده‌ موکلین شرکت و برخی اخبار دریافت شده، چنین به نظر می‌رسد که سفارت کانادا در تهران همکاری نزدیک‌تری با دفاتر صدور ویزای مهاجرت خصوصا در مورد نیروی متخصص فدرال انجام می‌دهد. مطالب مرتبط اینجا می آیند. افسران این بخش که قبلا اعلام شده بود به دلیل وضعیت خاص سوریه […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیرا و بر اساس مشاهدات پرونده‌ موکلین شرکت و برخی اخبار دریافت شده، چنین به نظر می‌رسد که سفارت کانادا در تهران همکاری نزدیک‌تری با دفاتر صدور ویزای مهاجرت خصوصا در مورد نیروی متخصص فدرال انجام می‌دهد.

افسران این بخش که قبلا اعلام شده بود به دلیل وضعیت خاص سوریه در ورشو مستقر شده‌اند در پاره‌ای موارد اطلاعات تخصصی‌تری در باره بررسی صحت و سقم سوابق مندرج در پرونده متقاضیان مهاجرت از همکاران خود در تهران طلب کرده‌اند و آنها هم به این منظور جستجوهای دقیق‌تری را انجام داده‌اند. از آنجا که کارمندان سفارت در تهران عموما آشنایی بیشتری با زبان فارسی و همچنین مدارک و مستندات دولتی دارند بهتر می‌توانند درباره مدارک موجود در پرونده افراد و ادعاهای آنها تحقیق و اظهارنظر کنند.

البته کمک گرفتن از کارمندان سفارت کانادا در تهران در چنین مواردی پدیده جدیدی نیست و پیشتر هم سابقه داشته اما به نظر می‌رسد که در نوبت اخیر این موارد جدی‌تر شده است و احتمال دارد بخشی از تلاش‌های اداره مهاجرت کانادا برای مقابله با موسسات متقلب و کلاه‌بردار و همچنین سندسازی و جعل مدارک در میان گروهی از متقاضیان باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar