همراهی کنپارس با موکلین در شرایط سخت
04 آگوست 2018 - 20:20
بازدید 446
5

این روزها شرایط اسان نیست. نرخ ارز وضعیت روشنی ندارد و پروژه مهاجرت برای برخی از متقاضیان در حال تبدیل شدن به یک رویاست. کنپارس اما در این شرایط سخت نیز با شماست. ما شرایط را درک می کنیم.  کنپارس برای ایجاد تسهیلات و همراهی با متقاضیان، برای موکلین در برنامه های مندرج در بند […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها شرایط اسان نیست. نرخ ارز وضعیت روشنی ندارد و پروژه مهاجرت برای برخی از متقاضیان در حال تبدیل شدن به یک رویاست. کنپارس اما در این شرایط سخت نیز با شماست. ما شرایط را درک می کنیم. 

کنپارس برای ایجاد تسهیلات و همراهی با متقاضیان، برای موکلین در برنامه های مندرج در بند ۶ این اطلاعیه و نیز آنان که از این پس در این برنامه ها وارد قرارداد می شوند تصمیمات زیر را گرفته است:

۱- تنها در مورد پرداخت حق الوکاله قرارداد در پرونده های بند ۶، نرخ ارز ۵۰۰ تومان زیر قیمت بازار تعیین می شود

۲- با توجه به تغییرات سریع قیمت ارز و به منظور ایجاد امکان برنامه ریزی برای آینده متقاضیان می توانند در شرایط زیر سقف نرخ ارز را تا پایان قرارداد تثبیت کنند. به این معنا که گذشته از تغییرات نرخ ارز، سقف قیمت ارز از قیمت زمان پرداخت آخرین قسط بالاتر نخواهد رفت. بدیهی است اگر نرخ ارز در زمان پرداخت اقساط بعدی پایین تر از آن سقف باشد نرخ بازار ملاک خواهد بود:

– دسته اول افراد واجد شرایط: متقاضیانی که به تازگی قرارداد می بندند. این دسته اگر به جای قسط اول قرارداد، قسط اول و دوم را با هم پرداخت کنند سقف نرخ ارز پرداختی تا پایان قرارداد معادل نرخ ارز زمان قرارداد با کسر ۵۰۰ تومان خواهد بود.  

– دسته دوم افراد واجد شرایط: موکلین فعلی کنپارس که هنوز مدیکال خود را دریافت نکرده اند. شرط برخورداری از این امکان برای این دسته این است که یک قسط حال نشده خود را پرداخت کنند.

– دسته سوم افراد واجد شرایط: موکلینی که هنوز به مدیکال نرسیده اند و بدهی معوقه نیز دارند. این دسته  برای برخورداری از این تسهیلات باید قسط عقب مانده را به همراه قسط بعدی خود حداکثر تا پایان شهریور ماه ۹۷ پرداخت کنند. 

– افرادی که واجد شرایط استفاده از این تسهیلات هستند می توانند رقم قابل پرداخت خود را طی دو قسط و ظرف دو ماه پرداخت کنند.

۳- این تسهیلات در مورد هزینه های قانونی قابل اعمال نیست 

۴- این تسهیلات در مورد ارقام سرمایه گذاری و هر پرداخت دیگر به شخص سوم قابل اعمال نیست و منحصر به حق الوکاله کنپارس است. 

۵- این تسهیلات مخصوص ساکنین ایران است و در خارج از ایران قابل اعمال نیست.

۶- برنامه های واجد شرایط شامل برنامه های نیروی متخصص، برنامه های اسپانسرشیپ و خوداشتغالی است و به هیچ وجه شامل برنامه های سرمایه گذاری، کارآفرینی و تجاری استانی نمی شود. 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar