هشتمین دوره مسابقه بزرگ هفت سین پرنیان آغاز شد
16 مارس 2017 - 0:00
بازدید 358
8

مسابقات هفت سین پرنیان که هر ساله با استقبال خوب فارسی زبانان در سراسر دنیا روبه رو می شود، امسال برای هشتمین سال متوالی در آستانه روزهای آغازین بهار 1396، از امروز 25 اسفند ماه 1395 شروع شد و مهلت ارسال آثار تا 10 فروردین 1396 خواهد بود. کانال رسمی مسابقه هفت سین در تلگرام […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات هفت سین پرنیان که هر ساله با استقبال خوب فارسی زبانان در سراسر دنیا روبه رو می شود، امسال برای هشتمین سال متوالی در آستانه روزهای آغازین بهار 1396، از امروز 25 اسفند ماه 1395 شروع شد و مهلت ارسال آثار تا 10 فروردین 1396 خواهد بود.

کانال رسمی مسابقه هفت سین در تلگرام با آدرس (telegram.me/myhaftsin) و پیج رسمی این مسابقه نیز در اینستاگرام با آدرس (Instagram.com/myhaftsin) راه اندازی شده است. علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند نکات و قوانین مربوط به ثبت نام را در این دو کانال رسمی مسابقه هفت سین پرنیان مطالعه نمایند.

 برگزاری این سری از مسابقات در فضای مجازی باعث می شود که افراد بیشتری بتوانند در این مسابقه شرکت کنند و همچنین نحوه رای گیری بسیار ساده تر از سال گذشته خواهد بود به طوری که افراد می توانند با تعداد نامحدودی برای خود رای جمع کنند.

قوانین و شرایط

هشتمین دوره از این مسابقات در دو بخش اصلی و جنبی برگزار خواهد شد. در بخش اصلی مسابقه هریک از شرکت کنندگان ۳ تصویر از سه زاویه متفاوت از سفره هفت سین خود برای ایمیل دبیرخانه ارسال خواهند کرد. شرکت کنندگان در بخش اصلی مسابقه می توانند با رعایت شرایط و قوانین اعلام شده، در بخش جانبی مسابقه نیز شرکت نمایند.

از آنجایی که شرکت کنپارس به عنوان حامی محیط زیست، اقدام به چنین فعالیت فرهنگی کرده است، بخش جنبی مسابقه امسال با موضوع «هفت سین و محیط زیست» برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در این بخش از مسابقه می توانند هریک از ایده های خود مربوط به هفت سین و محیط زیست را در قالب یک سفره هفت سین محیط زیستی به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است سفره های هفت سین که در بخش اصلی مسابقه شرکت خواهند کرد، امکان حضور در بخش جنبی را ندارند. فقط این شرایط وجود دارد که هر شرکت کننده با دو سفره مجزا در هر دو بخش مسابقه شرکت نماید.

نحوه ثبت نام

ثبت نام اولیه در سایت myhaftsin.com صورت می گیرد و پس از تایید ثبت نام، افراد عکس های خود را به آدرس اینترنتی دبیرخانه مسابقه هفت سین ([email protected]) ارسال خواهند کرد. هریک از عکس های ارسالی پس از بررسی از طریق دبیرخانه برای شرکت در مسابقه کد تایید دریافت می کنند. این کد مربوط به سفره هایی است که در مسابقه شرکت داده خواهند شد و پیش از شروع مسابقه کد تایید هر سفره از طریق ایمیل به فرد شرکت کننده ارسال خواهد شد.

رای گیری و جوایز

هادیزاد، دبیر اجرایی این دوره از مسابقه در مورد رأی گیری و انتخاب سفره های برتر، گفت: «نحوه رای گیری در مسابقه امسال به شکل کاملا ساده تری در نظر گرفته شده است. عکس سفره هریک از شرکت کنندگان به صورت همزمان در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نمایش داده خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند از دوستان و آشنایان خود دعوت کنند تا در رای گیری شرکت کرده و با انتشار و تبلیغ عکس سفره شان در گروه ها و صفحات فضای مجازی، برای عکس شان رای جمع نمایند. معیار در این مسابقه بالاترین تعداد تایید (لایک) برای هر عکس می باشد. هریک رأی که در اینستاگرام و یا تلگرام به هر سفره داده می شود، محاسبه می گردد و مجموع آرای هر سفره در تلگرام و اینستاگرام ملاک انتخاب سفره های برگزیده اول تا سوم است.»

به برگزیده نفر نخست سفره هفت سین یک دستگاه آیفون ۷، به نفر دوم یک دستگاه دوربین عکاسی و به نفر سوم یک دستگاه تبلت  اهدا خواهد شد. به برگزیده بخش جانبی مسابقه نیز یک تور تفریحی سفر به جزیره کیش تعلق خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar