نیروی متخصص۶۳۰۰، کارآفرینی۱۵۰ و سرمایه گذاری کبک۱۷۵۰
25 مارس 2015 - 21:41
بازدید 301
10

اداره مهاجرت کبک ظرفیت هر یک از دسته های مهاجرتی را به شرح زیر اعلام کرد: ۱- سرمایه گذاری کبک ۱۷۵۰ پرونده که از ۳۱ اوت ۲۰۱۵ پرونده می پذیرد: با توجه به ظرفیت محدود از علاقمندان دعوت می شود از هم اکنون برای آماده سازی پرونده مراجعه کنند.  ۲- کارآفرینی کبک ۱۵۰ پرونده برای دوره […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کبک ظرفیت هر یک از دسته های مهاجرتی را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- سرمایه گذاری کبک ۱۷۵۰ پرونده که از ۳۱ اوت ۲۰۱۵ پرونده می پذیرد: با توجه به ظرفیت محدود از علاقمندان دعوت می شود از هم اکنون برای آماده سازی پرونده مراجعه کنند. 

۲- کارآفرینی کبک ۱۵۰ پرونده برای دوره اول آوریل ۲۰۱۵ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۶: این ظرفیت از ۵۰۰ پرونده سال قبل به ۱۵۰ پرونده کاهش یافته است. در این برنامه شانس زیادی برای آنانکه با طرح تجاری اقدام می کنند نیست ولی برای آنان که از روش خرید بیزنس اقدام می کنند شانس بالایی هست. کنپارس شرایطی را ایجاد کرده است که می توانید در کبک بیزنس قابل اتکایی را خریداری کرده و از این روش اقدام کنید. به زودی جزییات آن اعلام می شود.

۳- خوداشتغالی کبک ۵۰ پرونده برای اول آوریل ۲۰۱۵ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۶

۴- نیروی متخصص کبک ۶۳۰۰ پرونده: توصیه می شود اگر شرایط اقدام دارید در اولین فرصت اقدام کنید تیم کنپارس آمادگی دارد در نهایت دقت در این زمینه به شما یاری رساند.

تعداد بازدید: ۲ Edit

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar