نیاز شدید صنایع نفتی کانادا به نیروی کار جدید
30 دسامبر 2011 - 16:10
بازدید 581
16

با افزایش روزافزون نیاز صنایع استخراج نفت به نیروی کار بیشتر و کمبود نیرو در این حوزه، این صنایع برای تجدید نظر دولت فدرال در سیاست‌های مهاجرتی خود، آن را تحت فشار قرار داده‌اند. بر اساس گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی Ernst&Young، استان البرتا در ۱۰ سال آینده با کمبود ۷۷ هزار نیروی کار مواجه خواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

با افزایش روزافزون نیاز صنایع استخراج نفت به نیروی کار بیشتر و کمبود نیرو در این حوزه، این صنایع برای تجدید نظر دولت فدرال در سیاست‌های مهاجرتی خود، آن را تحت فشار قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش اخیر موسسه تحقیقاتی Ernst&Young، استان البرتا در ۱۰ سال آینده با کمبود ۷۷ هزار نیروی کار مواجه خواهد بود. پروژه‌های نفت شنی که پیش‌بینی می‌شود با توجه به بودجه‌های هنگفت صرف شده در آنها، میزان تولید محصولات قیر طبیعی‌اشان تا سال ۲۰۲۰ به دوبرابر امروز افزایش یابد، یکی از عوامل مهم و موثر در کاستن از میزان کسری بودجه دولت خواهند بود. در حال حاضر به دلیل کمبود نیروی کار، نیرو‌های موجود از دستمزدهای بالایی برخوردارند و طبیعتا نیز از این موضوع راضی‌اند اما این امر سبب شده تا بسیاری از شرکت‌ها احداث پروژه‌های جدید خود را به تعویق بیندازند و به همین دلیل کارشان با ریسک بیشتری همراه باشد.

آقای کولیر، یکی از این صاحبان شرکت‌های نفتی، می‌گوید: «بدون شک میان آن مقدار از امکانات که  باید برای گسترش این پروژه‌ها وجود داشته باشد و نیروی کار موجود، فاصله زیادی هست. برای این‌که این صنعت و نیز دولت بتوانند از عهده این مشکل برآیند باید هر دو ساماندهی بهتری به امور بدهند. دولت باید نسبت به افرادی که تخصص‌های لازم در این حوزه را دارند توجه بیشتری نشان دهد تا اقتصاد کانادا پیشرفت نماید.»

متن کامل خبر را در وبسایت کاریابی کنپارس، در اینجا ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar