نکاتی مهم در مورد نمایندگیهای ما
30 آگوست 2011 - 12:37
بازدید 210
7

علی مختاری, باز هم خبر رسید که افرادی در یکی از شهرهای شمالی کشور خود را نماینده ما معرفی کرده اند و خوشبختانه آن دوستی که به آنان مراجعه کرده بود ما را در جریان گذاشت. اما تکرار این موضوع ما را نگران کرده است از این رو مجبوریم هر از گاهی تذکری در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری,

باز هم خبر رسید که افرادی در یکی از شهرهای شمالی کشور خود را نماینده ما معرفی کرده اند و خوشبختانه آن دوستی که به آنان مراجعه کرده بود ما را در جریان گذاشت. اما تکرار این موضوع ما را نگران کرده است از این رو مجبوریم هر از گاهی تذکری در این مورد در سایت داشته باشیم. عزیزانی که ما را مورد لطف خود قرار داده اید و به ما اعتماد دارید توجه داشته باشید که:

۱- ما هیچ نماینده و همکاری جز افرادی که در اینجا (بخش همکاران سایت) معرفی کرده ایم نداریم.

۲- به منظور احتراز از هر گونه سو استفاده هیچکدام از همکاران و نمایندگیهای ما در خارج و داخل ایران بدون استثنا و به هیچ وجه نمی توانند از موکلین وجهی را در هر مرحله از قرارداد و با هر توجیهی دریافت کنند و باید همه مبالغ مندرج در قرارداد مستقیما به حساب ما در تهران و یا کانادا واریز شود و فیش و یا حواله آن به نمایندگی ارایه شود. این خود نشانه ای است از اینکه فرد مدعی نمایندگی ما چقدر در گفتار خود صادق است. اگر در مورد درستی شماره حساب دریافتی اطمینان ندارید طی تماسی با شماره تلفن ۲۲۰۲۵۰۸۴ در تهران و یا شماره ۵۱۴۹۰۳۴۷۲۶ در کانادا  از درستی آن اطمینان حاصل کنید.

۳- عزیزان لطف کنند اگر به  فرد یا افراد دیگری برخوردند که خود را نماینده و یا همکار ما معرفی کرد به ما اطلاع دهند تا از سو استفاده این افراد جلوگیری شود.

۴- در صورتی که هر یک از همکاران مجاز ما درخواست وجه کردند و مسیر پرداخت را غیر از آنچه در بند ۲ مطرح کردم تعیین نمودند ضمن خودداری از پرداخت مراتب را حتما به ما اطلاع دهید.

 

از همکاری شما سپاسگزارم

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar