نکاتی مهم درباره ویزای سرمایه گذاری آمریکا EB۵
01 ژانویه 2013 - 16:03
بازدید 389
9

  علی مختاری؛ برای مهاجرت به آمریکا در حال حاضر روشهای محدودی در دسترس است. یکی از این روشها که تا حدودی مورد علاقه ایرانیان است مهاجرت به این کشور از روش سرمایه گذاری است. در این روش کسی که حداقل یک میلیون دلار دارایی مشروع قابل انتقال داشته باشد و مایل باشد حداقل ۵۰۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری؛

برای مهاجرت به آمریکا در حال حاضر روشهای محدودی در دسترس است. یکی از این روشها که تا حدودی مورد علاقه ایرانیان است مهاجرت به این کشور از روش سرمایه گذاری است. در این روش کسی که حداقل یک میلیون دلار دارایی مشروع قابل انتقال داشته باشد و مایل باشد حداقل ۵۰۰ هزار دلار از دارایی خود را در یک پروژه مورد تایید دولت آمریکا سرمایه گذاری کند می تواند ویزای سرمایه گذاری آمریکا موسوم به EB۵ را برای خود و اعضای خانواده خود دریافت کند.

نکته مهم این است  که در این روش کارت اقامت و یا همان گرین کارت معروف به صورت مشروط به سرمایه گذار و خانواده اش داده می شود. این گرین کارت موقت پس از حدود دو سال به کارت دایم تبدیل می شود به شرط آنکه سرمایه گذاری متقاضی تعداد معینی شغل ایجاد کرده یا تعداد معینی شغل را حفظ کرده باشد. از سوی دیگر بازگشت اصل و سود سرمایه بسته به میزان موفقیت پروژه ای است که در آن سرمایه گذاری می شود.

این روزها با توجه به بالا بودن تب مهاجرت و بسته بودن بسیاری از برنامه های اقتصادی تر برای مهاجرت اینجا و آنجا سخن از مهاجرت به دیگر کشورهاست و در این میان بسیارند کسانی که در کانالهای ماهواره ای با ادعای تخصص در این زمینه در تلاشند متقاضیانی را به اقدام از روش سرمایه گذاری آمریکا تشویق کنند. در انتخاب وکیل و یا موسسه طرف قرارداد باید بسیار دقت کرد چرا که به سادگی ممکن است از یک سو ۵۰۰ هزار دلار را از کف دهید و از سوی دیگر به گرین کارت بدون شرط آمریکا نیز نرسید.

بنابراین اقدام در مورد ویزای سرمایه گذاری آمریکا زمانی عاقلانه است که از یک سو با یک موسسه معتبر و قابل اعتماد طرف قرارداد شوید و از سوی دیگر پروژه ای که در آن سرمایه گذاری می کنید پروژه مناسب و معقولی باشد به گونه ای که احتمال اینکه بتواند موفقیتی حاصل کند و شما را به گرین کارت دایم برساند و پول شما را پس از دوره مورد توافق به شما باز گرداند بالا باشد. برای این منظور باید همه جوانب را بسنجید و اطلاعات کافی در مورد پروژه و مختصات اجرایی آن داشته باشید.

آیا کنپارس در این زمینه خدماتی ارایه می کند؟

پاسخ مثبت است و کنپارس با در اختیار داشتن پروژه ای استنایی آمادگی دارد متقاضیان علاقمند به اقدام برای مهاجرت به آمریکا از روش سرمایه گذاری را یاری رساند. پروژه ای که به شما ارایه می شود در زمینه تولید و با بازاری مناسب و قطعی است که با وسواس بسیار و بررسی همه جوانب انتخاب شده است به گونه ای که رفع شرط گرین کارت شما و نیز حفظ سرمایه شما تقریبا قطعی است. این موضوع با توجه به سابقه دفتر منطقه ای همکار CFIG و تیم ورزیده حقوقدانان همکار ما دور از ذهن نیست هر چند بر اساس قوانین در این زمینه تضمینی داده نمی شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروژه و نیز چگونگی اقدام با تلفن مستقیم ما از تهران به شماره  ۰۲۱۸۴۲۸۱۲۲۱ و یا ۰۲۱۸۴۲۸۱۵۸۱ با همکاران ما در دفتر مونترآل صحبت کنید و یا ایمیل بزنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar