نکاتی در مورد وب سایت ما و تغییرات اخیر آن
21 ژانویه 2010 - 12:37
بازدید 441
8

نگارنده: علی مختاری   دوستانی که بازدید کننده دایم سایت ما هستند حتما متوجه تغییرات اخیر آن شده اند. برخی از این تغییرات در ظاهر سایت خود را نشان می دهند و برخی دیگر تغییرات ماهوی است که در این گفتار به اجمال به آن تغییرات می پردازیم. قبل از آن تذکر این نکته را لازم […]

ارسال توسط :
پ
پ

نگارنده: علی مختاری

 

دوستانی که بازدید کننده دایم سایت ما هستند حتما متوجه تغییرات اخیر آن شده اند. برخی از این تغییرات در ظاهر سایت خود را نشان می دهند و برخی دیگر تغییرات ماهوی است که در این گفتار به اجمال به آن تغییرات می پردازیم. قبل از آن تذکر این نکته را لازم می دانم که همه مطالب این سایت از سوی نویسنگان کنپارس تولید می شود و اگر مطلبی از سایت یا نشریه دیگری نقل شود حتما منبع ذکر شده و لینک به مطلب هم داده می شود. ما خود را ملزم به رعایت حقوق معنوی دیگران می دانیم و از کاربران و استفاده کنندگان این سایت نیز انتظار داریم حقوق ما را رعایت کنند و از انتشار بدون اجازه و بدون ذکر منبع این مطالب خودداری کنند. از آنجا که این موضوع به شکل آزاردهنده ای در گذشته پیش آمده است کنپارس قراردادی را با مجموعه ای حقوقی امضا کرده است که تک تک تخلفات در این زمینه را پیگیری حقوقی خواهند کرد. شاید این گامها در جهت تثبیت فرهنگ احترام به حقوق معنوی دیگران در ایران موثر باشد.

تغییرات سایت به شرح زیر اتفاق افتاده است:

دسته بندی مقالات و اخبار

مقالات و اخبار در چندین دسته موضوعی دسته بندی شده اند از اینرو شما می توانید به شاخه مورد نظر خود رفته و مظالب را در یک حوزه یک جا ببینید. در صفحه اول البته شما همه موضوعات را مشاهده نمی کنید اما با استفاده از لینک بار سمت راست صفحه می توانید همه شاخه ها را ببینید.

– برقراری امکان جستجو در سایت

جای جستجو در سایت ما خالی بود اینک می توانید یک کلمه یا جمله را در سایت جستجو کنید. راهنمایی هم در مورد چگونگی جستجو در کنار آن آمده است کافی است علامت سوال را کلیک کنید

– پیگیری مطالب مرتبط

با تنظیم مجدد تگهای مطالب شما می توانید بخشهای مختلف یک مطلب را با کلیک کردن بر تیتر مطالب مرتبط دنبال کنید

– سطح بندی کاربران و برقراری امکانات ویژه برای هر سطح

۴ سطح از کاربران طراحی شده اند

سطح یک: بازدید کنندگان عادی، بازدیدکنندگانی هستند که بدون عضویت در سایت می توانندمطالب عمومی ، اخبار  و تیتر و خلاصه مطالب دیگر را ببینند.

سطح دو: اعضای عادی، بازدید کنندگانی هستند که در سایت به صورت رایگان ثبت نام می کنند و می توانند بخشی از مطالب را مطالعه کنند.

سطح سه: اعضای ویژه، علاقمندانی هستند که که در سایت عضو می شوند،  موکل ما نیستند اما تمایل دارند از خدمات این سطح سایت برخوردار شوند. این افراد ماهیانه مبلغی را به عنوان حق عضویت می پردازند و به عنوان عضو ویژه به بخش ویژه سایت دسترسی دارند. در این بخش گزارشهای اقتصادی ویژه، کتابهایی در خصوص مشاغل، فایلهای متنی، صوتی و یا تصویری سمینارها و نشستهای کنپارس و ……. در دسترس است.  

سطح چهار: موکلین ما، همه موکلین ما با عقد قرارداد نام کاربری و پسورد خود را دریافت می کنند که آنها را توانا می سازد به صورت رایگان علاوه بر دسترسی به دیگر بخشها به بخش ویژه موکلین هم دسترسی داشته باشند. این بخش حاوی مطالبی خواهد بود که کنپارس تنها برای موکلین خود تولید می کند مانند جزوات مربوط به آمادگی مصاحبه و ….  علاوه بر این موکلین به زودی خواهند توانست از طریق لینکی به پرونده مهاجرتی خود به صورت الکترونیک دسترسی داشته باشند و علاوه بر مشاهده فرمهای خود مدارک ارسالی خود را نیز مشاهده کنند.

در حال حاضر بخش ویژه در حال آماده سازی است و تا ماه آینده آماده می شود و به محض اتمام امکان ثبت نام و یا ارتقا عضویت برای علاقمندان فراهم می شود. همه موکلین ما نام کاربری و پسورد خود را از طریق ایمیل دریافت کرده اند. اگر شما موکل ما هستید و هنوز نام کاربری ویژه ندارید در اولین فرصت با ما تماس بگیرید. بخش مشاهده پرونده موکلین نیز در حال آماده سازی است و احتمال می دهم ظرف ۴ ماه آینده در دسترس قرار گیرد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar