نهایی شدن توافقات کنپارس با شرکت حقوقی Parker Avocats
28 سپتامبر 2011 - 4:38
بازدید 211
7

علی مختاری، خوشحالم به اطلاع دوستان برسانم که  با شرکت حقوقی Parker Avocats به مدیریت خانم کاترینا پارکر وکیل با سابقه کانادایی برای طرح شکایت در دادگاه فدرال به توافق رسیدیم. به این ترتیب پروژه شکایت حقوقی علیه وزیر مهاجرت به نمایندگی از متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال که در فاصله دوم فوریه ۲۰۰۸ تا ۲۶ […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری،

خوشحالم به اطلاع دوستان برسانم که  با شرکت حقوقی Parker Avocats به مدیریت خانم کاترینا پارکر وکیل با سابقه کانادایی برای طرح شکایت در دادگاه فدرال به توافق رسیدیم. به این ترتیب پروژه شکایت حقوقی علیه وزیر مهاجرت به نمایندگی از متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال که در فاصله دوم فوریه ۲۰۰۸ تا ۲۶ جون ۲۰۱۰ پرونده خود را ارسال کرده اند و متقاضیان لیست ۳۸ گانه  خوانده می شوند وارد مرحله اجرایی می شود.

طرح این دعوای حقوقی در دادگاه فدرال دارای مراحلی است و هزینه های مختلفی در بر دارد. بخشی از این هزینه ها هزینه های اداری دادگاه، ابطال تمبر و … است ولی بخش عمده آن هزینه وکالتی است که باید به وکلای درگیر انجام کار پرداخت شود. با وجود اینکه در قراردادهای کنپارس در خصوص طرح دعوا در دادگاهها تعهدی نشده است، کنپارس هزینه  وکالت در این پرونده  را خود متقبل شده و هزینه وکیل  برای طرح این شکایت از موکلین خود دریافت نمی کند اما هزینه مختصری معادل ۱۵۰ دلار بابت هزینه های اداری پرداخت خواهند کرد. هر یک از موکلین کنپارس بسته ای را دریافت خواهند کرد که چگونگی مشارکت در شکایت برای آنها توضیح داده شده است.

آن دسته از غیرموکلین کنپارس که مایلند در طرح این شکایت به ما بپیوندند می توانند با پرداخت مبلغ ۶۰۰ دلار بابت وکالت و نیز ۱۵۰ دلار هزینه های اداری جمعا معادل ۷۵۰ دلار ما را همراهی کنند. برای این منظور لازم است به نشانی  [email protected]  ایمیل بزنند تا بسته راهنمای مربوطه شامل مدارک لازم ، قرارداد، فرمهایی که باید امضا شود و نیز چگونگی پرداخت وجه برای آنان ارسال شود. توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در ملحق شدن به این شکایت نیست و تنها کافی است در همین گروه پرونده داشته باشید اینکه وکیل و یا مشاور دارید یا ندارید منعی در این مشارکت ایجاد نمی کند و هر کس می تواند راسا درخواست خود را برای ما ارسال کند.

متقاضیان می توانند حداکثر تا روز بیستم مهرماه درخواست خود را ارسال کنند و مدارک لازم بایستی تا تاریخ ۳۰ مهر ماه به دفتر ما در تهران تحویل شده باشد.

در مورد چند و چون این اقدام و نیز میزان موفقیت و دیگر نکاتی که در مورد پرونده مطرح است مصاحبه ای از سوی سایت  پارس کانادا با خانم پارکر انجام شده است که به زودی منتشر خواهد شد.

گفتنی است خانم پارکر پیش از این نیز در طرح دعوای حقوقی کنپارس علیه وزیر مهاجرت در خصوص امتیاز پزشکان با کنپارس همکاری کرده است  که این دعوا نیز مراحل اولیه را با موفقیت طی کرده و قرار است روز ۲۱ اکتبر در دادگاه فدرال مطرح شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن شکایت اینجا را بخوانید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar