نقض کپی رایت و سو استفاده از مطالب کنپارس این بار از سوی یک سایت فعال در زمینه مهاجرت
12 آوریل 2010 - 13:12
بازدید 428
14

  با وجود اینکه بارها موضوع سرقت ادبی در سایت این شرکت مطرح شده است و خواستار آن شده ایم که از استفاده غیر مجاز از مطالب ما خودداری شود متاسفانه این روند غیر اخلاقی همچنان ادامه دارد. نقل مطالب از سوی وبلاگها و سایتهای بی نام و نشان که به دنبال جذب خواننده اند […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

با وجود اینکه بارها موضوع سرقت ادبی در سایت این شرکت مطرح شده است و خواستار آن شده ایم که از استفاده غیر مجاز از مطالب ما خودداری شود متاسفانه این روند غیر اخلاقی همچنان ادامه دارد.

نقل مطالب از سوی وبلاگها و سایتهای بی نام و نشان که به دنبال جذب خواننده اند اگر چه پسندیده نیست خیلی جای تعجب ندارد چرا که مدتهاست مرزهای اخلاق در زمینه سرقتهای ادبی در فضای مجازی پارسی زبان درنوردیده شده اما استفاده سایتهای با نام و نشان و فعال در زمینه مهاجرت آن هم به شکلی بسیار سخیف و غیر اخلاقی کاملا غیر قابل تحمل است. تعجب من از این است که چطور این دوستان خود را از تعقیب قضایی در سیستم حقوقی کانادا مصون می پندارند.

حکایت این است که سایت یکی از شرکتهای فعال هر از چند گاهی خبری را منتشر می کند و این خبر معمولا به طور کامل از مطالب سایت ما برداشته شده البته گاهی به طرز ناشیانه ای تغییری در ابتدا و یا انتهای آن می دهند اما حتی زحمت تغییر تیتر را نیز به خود نمی دهند. برای نمونه این خبر سایت مورد نظر را با پاراگراف اول مطلبی که مدتها پیش در سایت ما در این آدرس آمده است مقایسه و خود قضاوت کنید. البته این اولین باری نیست که این سایت به چنین کاری اقدام می کند، نمونه دیگر رااینجا ببینید و با این مطلب سایت ما مقایسه کنید.

به هر حال امیدوارم این رفتار غیر اخلاقی تنها رویه نویسندگان وب سایت این شرکت باشد و مدیران ارشد آن مجموعه از آنچه در وب سایت آنها می گذرد بی اطلاع باشند.  

متاسفانه تماسهای ما با مسئولین این شرکت و درخواست توقف این موضوع تاکنون بی نتیجه بوده است.

 

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar