نشست‌های کاریابی کنپارس چه زمانی خواهد بود؟
25 ژانویه 2012 - 9:05
بازدید 372
5

دوستانی که در نشست‌های مهرماه کنپارس حضور داشتند به خاطر دارند که در آن زمان وعده برگزاری نشست‌های بعدی در بهمن ماه ۱۳۹۰ داده شد. نشست‌هایی که قرار است به طور خاص بر روی محورهایی چون رزومه‌نویسی، جستجوی شغلی job searching  و آمادگی برای مصاحبه شغلی متمرکز باشد. برای این نشست‌ها برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

دوستانی که در نشست‌های مهرماه کنپارس حضور داشتند به خاطر دارند که در آن زمان وعده برگزاری نشست‌های بعدی در بهمن ماه ۱۳۹۰ داده شد. نشست‌هایی که قرار است به طور خاص بر روی محورهایی چون رزومه‌نویسی، جستجوی شغلی job searching  و آمادگی برای مصاحبه شغلی متمرکز باشد. برای این نشست‌ها برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شده و مقدمات برگزاری نیز تا میزان قابل توجهی صورت پذیرفته اما متاسفانه به دلیل پاره‌ای مسائل و مشکلات که رفع آنها از دست مدیران و برنامه‌ریزان این نشست‌ها خارج است برگزاری این نشست‌ها در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

مدیریت نشست‌ها در تلاش است تا در اولین فرصت در سال ۱۳۹۱ این نشست‌ها را برگزار نماید و پاسخ مناسبی به پیگیری‌های دوستان علاقه‌مند دهد. به محض مشخص شدن این برنامه‌ها از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد. امید است که این شرایط زودتر مهیا شود و تا قبل از آن، از طریق مقالات و نوشتارهای آموزشی، خلا پدید آمده جبران گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar