نرخ ثابت دلار برای موکلین و قراردادهای جدید تا پایان اسفند ۱۳۹۰
29 ژانویه 2012 - 10:04
بازدید 389
10

علی مختاری   این فرصت تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۰ تمدید شد     از آنجا که تلاطم بازار ارز در ایران موجب تشویش خاطر بسیاری از موکلین و نیز دوستان علاقمند به دریافت خدمات از کنپارس شده است به منظور همراهی با دوستان در شرایط موجود و کمتر شدن فشار روانی و نیز ایجاد […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

 

این فرصت تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۰ تمدید شد  

 

از آنجا که تلاطم بازار ارز در ایران موجب تشویش خاطر بسیاری از موکلین و نیز دوستان علاقمند به دریافت خدمات از کنپارس شده است به منظور همراهی با دوستان در شرایط موجود و کمتر شدن فشار روانی و نیز ایجاد ثبات و اطمینان از میزان هزینه های اقدام برای تصمیم گیری بهتر؛ کنپارس در نظر دارد برای مدت محدود تسهیلاتی را با شرایط زیر برای عزیزان فراهم کند:
 
از تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ نرخ محاسبه دلار در دریافت هزینه قراردادها از متقاضیان جدید و نیز موکلین کنپارس بر اساس نرخ توافقی ۱۵۰۰ تومان به ازای هر دلار کانادا با شرایط زیر خواهد بود.
 
۱- این نرخ تنها در مورد حق الوکاله قابل اعمال است و شامل هزینه های دولتی نخواهد شد و معیار محاسبه ارزش ریالی هزینه های دولتی همانند قبل نرخ حواله دلار در روز پرداخت خواهد بود.
 
۲- این نرخ شامل آن بخش از بدهی موکلین به کنپارس که زمان پرداخت آن بر اساس قرارداد رسیده و یا گذشته است نمی شود به تعبیر دیگر در مورد موکلین تنها در مورد اقساط حال نشده قابل اعمال است. بدهی های حال شده همچنان بر اساس نرخ روز حواله دریافت می شود. مثلا اگر موکلی پیش از این فایل نامبر خود را دریافت کرده و باید برای تسویه قسط دوم مراجعه کند نمی تواند از این تسهیلات استفاده کند ولی می تواند در مورد اقساط بعدی خود به شرط پرداخت در این ماه از این تسهیلات برخوردار شود.
 
۳- عزیزانی که مایل به عقد قرارداد جدید با کنپارس هستند می توانند در صورت پرداخت حداقل سه چهارم مبلغ قرارداد در فاصله ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۰ از این امکان استفاده کنند و اگر مایل باشند همه مبلغ قرارداد را یک جا پرداخت کنند علاوه بر استفاده از تسهیلات ارزی اعلام شده از یک تخفیف ۵ درصدی نیز برخوردار می شوند. در صورت عدم پرداخت یک چهارم باقی مانده هنگام عقد قرارداد متقاضی می تواند این مبلغ را در هنگام دریافت برگه های مدیکال و به قیمت ۱۵۰۰ تومان به ازای هر دلار کانادا پرداخت کند. اگر متقاضی کمتر از سه چهارم مبلغ قرارداد را پرداخت کند باقی مانده مبلغ قرارداد بر اساس نرخ حواله روز پرداخت محاسبه و وصول خواهد شد.
 
۴ – این پروموشن برای کسانی که در خارج از این محدوده زمانی پرداخت داشته اند قابل اعمال نیست و به تعبیر رایج عطف بما سبق نمی شود ولی به صورت استثنایی افرادی که بعد از تاریخ ۲۲ دیماه ۱۳۹۰ با استفاده از پروموشن قبلی قرارداد ریالی بسته اند می توانند با مراجعه به دفاتر ما قرارداد خود را هماهنگ با این پروموشن تغییر دهند.
 
۵- توجه داشته باشید که تغییرات دلار چه مثبت و چه منفی در طول دوره اعتبار این پروموشن قابل استناد نخواهد بود.
 
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar