نرخ اشتغال کانادا در ماه فوریه سال ۲۰۱۲
21 مارس 2012 - 15:05
بازدید 373
6

در ماه فوریه از تعداد مشاغل در کانادا ۲ هزار و ۸۰۰ مورد کاسته شد و همین امر کار را برای بیکاران جوینده کار دشوارتر ساخت. البته کاهش شدید غیرمنتظره در میزان جویندگان کار در این ماه سبب شد که نرخ بیکاری نیز به ۷.۴ درصد کاهش پیدا کرده است. بر اساس یک نظرسنجی انجام […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ماه فوریه از تعداد مشاغل در کانادا ۲ هزار و ۸۰۰ مورد کاسته شد و همین امر کار را برای بیکاران جوینده کار دشوارتر ساخت.

البته کاهش شدید غیرمنتظره در میزان جویندگان کار در این ماه سبب شد که نرخ بیکاری نیز به ۷.۴ درصد کاهش پیدا کرده است.

بر اساس یک نظرسنجی انجام شده پیش‌بینی می‌شد که در این ماه بر  تعداد مشاغل موجود ۱۵ هزار مورد افزوده شود و نرخ بیکاری نیز در ۷.۶ درصد ثابت بماند.

آقای استفن هارپر، نخست‌وزیر کانادا، طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی در تورنتو به خبرنگاران گفت که به‌رغم وجود برخی جزئیات موجود در گزارش کار که سبب خوشحالی و تشویق وی شده اما اعداد موجود در این گزارش موجبات نگرانی وی را فراهم آورده‌اند.

وی گفت: «به نظر من در این گزارش جنبه‌های مثبتی هم وجود دارد که نباید از آنها غفلت نمود. یکی از مهم‌ترین این جنبه‌ها تداوم روند رو به رشد مشاغل تمام‌وقت است.» وی در ادامه و با اشاره به کم شدن تعداد مشاغل پاره‌وقت و جایگزینی آنها با مشغل تمام‌وقت گفت: «این امر به ما این خوش‌بینی را می‌دهد که حرکتمان همچنان رو به جلو است.»

در این ماه از تعداد کل کانادایی‌های جویای کار در حدود ۳۸ هزار مورد کاسته شد که اغلب آنها نیز در استان انتاریو زندگی می‌کنند. کاهش نرخ مشارکت در بازار کار -درصد کسانی که کار داشتند یا در جستجوی کار بودند- سبب شد تا از نرخ بیکاری کاسته شود و همین امر موجب گشت تا ضعف‌ این ماه در ایجاد اشتغال تا حد زیادی پوشیده بماند.

بخش عمده‌ای از این ۳۸ هزار نفری که دست از جستجو برای کار کشیدند را افراد زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دادند.

برای مطالعه متن کامل خبر در سایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar