نرخ اشتغال در کانادا در ماه دسامبر ۲۰۱۱
07 ژانویه 2012 - 19:37
بازدید 358
6

به گزارش اداره آمار کانادا، نرخ بیکاری در کانادا در ماه دسامبر و در مقایسه با ماه پیش از آن در رقم ۷.۶ ثابت ماند وبعد از ۲ ماه متوالی کاهش در ماه‌های اکتبر و نوامبر، در این ماه تعداد ۲۲ هزار نفر بر عده شاغلین در کشور افزوده شد. در مجموع در ۱۲ ماه […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اداره آمار کانادا، نرخ بیکاری در کانادا در ماه دسامبر و در مقایسه با ماه پیش از آن در رقم ۷.۶ ثابت ماند وبعد از ۲ ماه متوالی کاهش در ماه‌های اکتبر و نوامبر، در این ماه تعداد ۲۲ هزار نفر بر عده شاغلین در کشور افزوده شد.

در مجموع در ۱۲ ماه سال ۲۰۱۱، بر تعداد شاغلان در کشور به میزان ۱۹۹ هزار نفر افزوده شد (رشد اشتغال به میزان ۱.۲ درصد از دسامبر ۲۰۱۰ تا دسامبر ۲۰۱۱)، که البته بخش عمده این افزایش به شش ماهه نخست سال مربوط می‌شود. 

به‌رغم ثابت بودن نرخ بیکاری، مجموع برآیند اشتغال نسبت به آنچه پیش‌بینی شده بود، یعنی ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید، کمی بهتر بود. در ماه دسامبر بر تعداد مشاغل تمام‌وقت ۳۸ هزار مورد افزوده گشت که برای چهارمین بار در پنج ماه گذشته این افزایش اتفاق می‌افتاد. ۸۱ درصد از میزان رشد اشتغال در ماه دسامبر را باید مربوط به رشد مشاغل تمام‌وقت دانست.

بر اساس اعلام اداره آمار، در استان‌های کبک، انتاریو، نیوفاوندلند و لابرادور بر تعداد مشاغل افزوده و در استان بریتیش کلمبیا از تعداد مشاغل کاسته شد. استان‌های دیگر نیز از این نظر شاهد تغییرات چندانی نبودند.

برای مطالعه متن کامل این خبر در سایت کاریابی کنپارس، اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar