نحوه اولویت بندی بررسی 18000 پرونده مهاجرتی نیروی متخصص کبک اعلام شد
04 مارس 2019 - 20:30
بازدید 348
10

دو روز بعد از اعلام رای دادگاه عالی کبک مبنی بر اینکه دولت کبک باید 18000 پرونده مهاجرتی برنامه نیروی متخصص را بررسی کند، فرانسوا لگو، نخست وزیر کبک اعلام کرد برای بررسی این 18000 پرونده که  قرار بود همه آنها حذف شوند، اکنون اولویت بندی در نظر گرفته شده است.    بر اساس این […]

ارسال توسط :
پ
پ
دو روز بعد از اعلام رای دادگاه عالی کبک مبنی بر اینکه دولت کبک باید 18000 پرونده مهاجرتی برنامه نیروی متخصص را بررسی کند، فرانسوا لگو، نخست وزیر کبک اعلام کرد برای بررسی این 18000 پرونده که  قرار بود همه آنها حذف شوند، اکنون اولویت بندی در نظر گرفته شده است. 
 
بر اساس این اولویت بندی، پرونده ها به صورت زیر بررسی خواهند شد:
 
1. ابتدا 3700 پرونده متقاضیانی که در حال حاضر با مجوز اقامت موقت در کبک هستند، بررسی خواهد شد. توجه داشته باشید که این 3700 متقاضی باید در سیستم جدید آریما پروفایل خود را ساخته باشند و ابراز علاقه مندی EOI را ثبت کرده باشند.
2. در مورد 14300 پرونده باقیمانده که مربوط به متقاضیانی است که خارج از کبک زندگی می کنند؛ اگر در اولویت بندی دولت کبک قرار نگیرند پرونده آنها عودت داده می شود و ضمن بازگشت هزینه های پرداخت شده، نامه عذرخواهی از طرف وزیر مهاجرت کبک نیز برای آنها ارسال خواهد شد.
 
نخست وزیر کبک، فرانسوا لگو، روز پنجشنبه دوم مارس در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هدف دولت کبک حذف پرونده های انباشته شده قدیمی بوده و تمرکز آنها بر روی برنامه جدید آریما و کاهش زمان بررسی پرونده ها از 36 ماه به 6 ماه خواهد بود و متقاضیان ساکن کبک بایستی سریعا در سیستم جدید آریما پروفایل خود را بسازند و ابراز علاقه مندی EOI را ثبت کنند. 
 
بنابراین با توجه به سابقه درخشان دولت کبک در تغییر قوانین، بسیار بعید به نظر می رسد که پرونده 14300 متقاضی ساکن خارج از استان کبک مورد بررسی قرار گیرد و توصیه می شود که متقاضیان با شرایط جدید در سیستم آریما پروفایل بسازند. 
 
 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar