میهمانی ویژه برای اهدا جوایز برندگان مسابقه هفت سین
06 ژوئن 2011 - 10:14
بازدید 390
10

اطلاع یافتیم مسئولین برگزاری مسابقه هفت سین در حال تدارک برنامه‌ای خاص برای تقدیم هدایا و جوایز مسابقه هستند. مطالب مرتبط اینجا می آیند. از آنجا که مدیریت کنپارس تمایل دارد در صورت امکان، شخصا در مراسم اهدا جوایز و تشکر از برندگان مسابقه حضور داشته باشد، فعلا حدود نیمه جولای برای برگزاری این مراسم […]

ارسال توسط :
پ
پ

اطلاع یافتیم مسئولین برگزاری مسابقه هفت سین در حال تدارک برنامه‌ای خاص برای تقدیم هدایا و جوایز مسابقه هستند.

از آنجا که مدیریت کنپارس تمایل دارد در صورت امکان، شخصا در مراسم اهدا جوایز و تشکر از برندگان مسابقه حضور داشته باشد، فعلا حدود نیمه جولای برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است و میهمانی به صرف شام خواهد بود. تاریخ دقیق به محض مشخص شدن جزییات و انجام هماهنگی‌ها اعلام خواهد شد.

مدعوین برنامه، تمامی طراحان ۱۴ سفره راه پیدا کرده به گام نهایی، برندگان تمامی گام‌های مسابقه (چه آزمون نظری و چه برندگان قسمت طراحی سفره‌های هفت سین) و منتخبین مسابقه داوری مردمی در گام‌های سه‌گانه به همراه خانواده این عزیزان خواهند بود. به همین دلیل در چند روز آینده از سوی مسئولین مسابقه با برندگان تماس گرفته خواهد شد و سپس جزییات مسابقه به اطلاع آنها خواهد رسید. آن دسته از عزیزان که تا پایان این هفته (جمعه) با آنها تماسی گرفته نشد لطفا از طریق ایمیل کنپارس، اطلاع دهند.

در همین تماس نحوه ارسال جایزه برای ساکنان خارج از ایران که امکان حضور در برنامه را نداشته باشند به اطلاع آنها خواهد رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar