موفقیت برنامه آموزش تکمیلی PAIE برای مهندسان مهاجر خارجی
23 آوریل 2010 - 2:57
بازدید 253
5

    .    هر ساله هزاران مهندس خارجی به امید زندگی بهتر، موفقیت‌های شغلی و مشارکت در اقتصاد کانادا به این کشور مهاجرت می‌کنند و البته موانع مهمی هم نیز هست که مانع از پیوستن برخی از آنها به بازار کار و ادامه مسیر شغلی‌اشان می‌شود اما برنامه‌های حمایتی وجود دارد که می‌تواند به […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

. 
 

هر ساله هزاران مهندس خارجی به امید زندگی بهتر، موفقیت‌های شغلی و مشارکت در اقتصاد کانادا به این کشور مهاجرت می‌کنند و البته موانع مهمی هم نیز هست که مانع از پیوستن برخی از آنها به بازار کار و ادامه مسیر شغلی‌اشان می‌شود اما برنامه‌های حمایتی وجود دارد که می‌تواند به آنها یاری برساند. شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

مسئولان Toronto and Region Conservation که به اختصار به آن TRCA گفته می‌شود، طی برنامه‌ای به نام Professional Access and Integration Enhancement (PAIE)، سعی نموده‌اند تا دستیابی این عده به بازار کار را تسهیل و تسریع نمایند و در برنامه اخیر خود مشخصا به متخصصان خارجی تحصیل‌کرده در حوزه محیط زیست (Internationally Trained Environmental Professionals) پرداخته‌اند. بودجه این برنامه توسط دولت‌های فدرال و استانی تامین شده و وزارت و اداره شهروندی و مهاجرت در اجرای آن نقش داشته‌اند. در ماه مارچ امسال TRCA طی مراسمی برگزاری موفق این دوره برای ۴۵ مهندس در رشته‌های محیط زیست از کشورهای مختلفی چون هند، چین، مصر، کلمبیا، پاکستان، ایران ، فیلیپین و… را جشن گرفت.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

بسیاری از شرکت‌کنندگان در این برنامه ‌آموزشی با موفقیت در حوزه‌های شغلی خود به کار مشغول شده و توانسته‌اند گواهینامه‌های حرفه‌ای لازم را ازProfessional Engineers Ontario و Association of Professional Geoscientists of Ontario دریافت نمایند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

در حال حاضر PAIE بعد از چهار سال فعالیت، ‌راهی مطمئن و برنامه‌ای موفق برای برقراری پیوند میان کارفرمایان و  متخصصان مهاجر، جبران کمبودهای بازار کار و پرکننده خلاء اشتغال برای این مهاجران محسوب می‌شود و در حقیقت همان تجربه کانادایی ‌است که این افراد برای پیوستن به بازار کار بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارند.  شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

در برنامه PAIE آموزش‌های زیر صورت می‌گیرد: ۱۵۰ ساعت آموزش زبان تخصصی و پیشرفته، بیش از ۸۰ ساعت کارگا‌ه‌های آموزشی فنی و تورهای آموزشی تحت نظر متخصصان صنایع و TRCA. علاوه بر اینها توسط کارفرمایان مجری این برنامه، برای شرکت‌کنندگان فرصت ۱۲ ماه کار مهندسی با حقوق در بخش‌های دولتی یا خصوصی نیز فراهم می‌شود.     شرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

 
 

برای مشاهده اصل خبر اینجا را ببینیدشرکت کنپارس به مدیریت دکتر مختاری بهترین انتخاب شما برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت ویزای اقامت دایم خود و خانواده از طریق نیروی متخصص و سرمایه گذاری است. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar