موفقیت ارزشمند یک پرونده مطرح شده در دادگاه فدرال
09 آوریل 2013 - 6:56
بازدید 228
9

علی مختاری؛ کمتر از یک سال پیش اداره مهاجرت فدرال رویه غیر قانونی خود را در مورد رد بسیاری از متقاضیان ۳۸ رشته ای در رشته های پزشکی؛ دندانپزشکی و دارو سازی به چند رشته دیگر نیز کشاند وپرونده  بسیاری از این افراد را با وجود اینکه از سوی سیدنی در بررسی اولیه واجد شرایط […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

کمتر از یک سال پیش اداره مهاجرت فدرال رویه غیر قانونی خود را در مورد رد بسیاری از متقاضیان ۳۸ رشته ای در رشته های پزشکی؛ دندانپزشکی و دارو سازی به چند رشته دیگر نیز کشاند وپرونده  بسیاری از این افراد را با وجود اینکه از سوی سیدنی در بررسی اولیه واجد شرایط شناخته شده بودند به دلیل عدم شناسایی سوابق آنها به زعم خود رد می کرد. بیشترین قربانیان این بار مدیران کامپیوتر بودند. در آن زمان این موضوع را در همین سایت مطرح کردیم و چاره کار را هم طرح دعوا در دادگاه فدرال دانستیم. داستان را اینجا بخوانید.

عده ای از دوستان با ما همراه شدند و تعدادی از پرونده ها در دادگاه فدرال مطرح شد. پرونده یکی از آنها که مدیر کامپیوتر بود پیش از طرح در دادگاه به پیشنهاد اداره مهاجرت و موافقت ما قرار شد برای بررسی مجدد به افسر دیگری ارجاع شود و امروز خبر رسید که مدیکال آن متقاضی صادر شده است. تعداد دیگری نیز در همین مرحله اند یعنی برای بررسی مجدد به دیگر افسران اداره مهاجرت احاله  شده اند که انتظار می رود آنها هم پاسخ مثبت دریافت کنند.

دلیل همراهی اداره مهاجرت البته این نیست که آقای جیسن کنی تغییر رویه داده و مهربان شده است. خیر دلیل این است که در صورت طرح موضوع در دادگاه رای گرفتن آن قطعی است. در ماه اوریل سال گذشته دادگاه فدرال رایی را در مورد پرونده یک پزشک که به همین ترتیب رد شده بود صادر کرده است (که می توانید در مورد آن اینجا بخوانید) و طبیعی است که آن رای ملاک عمل برای پرونده های مشابه خواهد بود. اداره مهاجرت ترجیح می دهد از صدور آرای محکومیت بیشتر جلوگیری کند.

و البته فراموش نکنیم که تا اعتراض نکنیم رویه ای تغییر نخواهد کرد. اگر اعتراضی صورت نمی گرفت هنوز در بر همان پاشنه می چرخید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar