منع ورود دانشجویان بین الملل به انتاریو
02 می 2021 - 12:19
بازدید 519
13

فرودگاه «تورنتو پیرسون» انتاریو به طور موقت به روی دانشجویان بسته خواهد بود. آقای «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، در پی جلسه‌ای با شورای استان‌ها که در روز 29 آوریل برگزار شد، اعلام کرد که ورود دانشجویان بین المللی به انتاریو موقتاً ممنوع است. آقای «داگ فورد»، نخست وزیر انتاریو، در یک کنفرانس مطبوعاتیاظهار داشت […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرودگاه «تورنتو پیرسون» انتاریو به طور موقت به روی دانشجویان بسته خواهد بود.

آقای «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا، در پی جلسه‌ای با شورای استان‌ها که در روز 29 آوریل برگزار شد، اعلام کرد که ورود دانشجویان بین المللی به انتاریو موقتاً ممنوع است.

آقای «داگ فورد»، نخست وزیر انتاریو، در یک کنفرانس مطبوعاتیاظهار داشت که از آقای «ترودو» خواستار اقدامات بیشتری برای مبارزه با شیوع کرونا شده است. وی از دولت فدرال خواست تا ورود دانشجویان بین الملل را به این استان منع کند.

آقای «ترودو» اظهار داشت که در حال حاضر، انتاریو تنها استانی می‌باشد که چنین درخواستی از دولت فدرال دارد؛ از این رو، کانادا همکاری لازم را در این زمینه انجام خواهد داد.

نه دولت‌ استانی انتاریو و نه دولت فدرال هنوز اعلام نکرده اند که این تغییر چه زمانی اعمال شده، و چه مدت ادامه خواهد داشت. از آنجا که دولت فدرال تصمیم نهایی را درباره ورود مسافران به کانادا خواهد گرفت، درخواست‌ استان‌ها مبنی بر تغییر قوانین مرزی و سفرهای بین المللی، باید توسط دولت فدرال در اتاوا، بررسی و تصویب شود

دانشجویان بین المللی که به مؤسسات موردتأیید (DLI) در کانادا می‌روند، از محدودیت‌های سفر معاف هستند. با این حال، مانند سایر مسافران غیر ضروری کانادا، باید قرنطینه اجباری 14 روزه و تست کووید19 را طبق مقررات، انجام دهند.

آقای «فورد» به علاوه درخواست برای منع سفر دانشجویان بین الملل به انتاریو، خواستار اعمال قرنطینه سه روزه در هتل‌های موردتأیید برای مسافران زمینی شد. این قانون در حال حاضر، تنها برای مسافران هوایی وجود دارد.

 

وضعیت کووید19 در انتاریو

در روز 29 آوریل، 4715 مورد جدید در انتاریو گزارش شده است، که از هر استان دیگری بیشتر می‌باشد. در اواسط ماه آوریل، تقریباً 2400 نفر در بیمارستان‌های سراسر انتاریو بستری شدند.

طبق پیش بینی مقامات انتاریو، تمامی افراد بالای 18 سال می‌توانند تا روز 24 مه، برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar