مقررات جدید اداره مهاجرت در چگونگی رسیدگی به پرونده های نیروی متخصص فدرال
01 جولای 2009 - 12:05
بازدید 233
6

بر اساس مقرراتی که پانزدهم ماه جون به ادارات مهاجرت ابلاغ شده است، در راستای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها و دچار نشدن به تاخیرهای غیر قابل قبول در زمان حاکمیت مقررات سابق، مقررات سخت گیرانه ای برای  دریافت مدارک در مهلت ۱۲۰ روزه پس از دریافت فایل نامبر از دفتر سیدنی اعمال می شود. بر […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس مقرراتی که پانزدهم ماه جون به ادارات مهاجرت ابلاغ شده است، در راستای سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده ها و دچار نشدن به تاخیرهای غیر قابل قبول در زمان حاکمیت مقررات سابق، مقررات سخت گیرانه ای برای  دریافت مدارک در مهلت ۱۲۰ روزه پس از دریافت فایل نامبر از دفتر سیدنی اعمال می شود. بر اساس این مقررات اداره رسیدگی کننده به درخواست متقاضیان که در مورد ایرانیان سفارت کانادا در دمشق می باشد موظف است در خصوص داشتن شرایط متقاضی برای اقدام در قالب قانون جدید اظهار نظر کند و در صورت نبود مدارک بلافاصله اقدام به بستن پرونده می کند. البته هزینه های قانونی به متقاضی بر می گردد و وی می تواند در صورت تمایل یک بار دیگر از طریق سیدنی پرونده را به جریان بیندازد. 

در صورتی که مدارک ارسال شود اما ناقص باشد افسر پرونده بر اساس مدارک موجود به پرونده رسیدگی می کند به این معنا که اگر مثلا نمره زبان نداشته باشد امتیاز زبان را برای وی در نظر نمی گیرد. این مقررات امکان درخواست مهلت برای تمدید مدارک را منتفی نکرده است اما شانس قبول این درخواست بسیار کم است.

با توجه به مقررات بالا به متقاضیان توصیه اکید می شود که مدارک خود را به طور کامل حداقل یک ماه قبل از پایان مهلت به دفتر کنپارس ارائه کنند و اطمینان حاصل نمایند که همه مدارک در اختیار قرار داده شده است.

برای خواندن مقاله ای در این خصوص به زبان انگلیسی  اینجا را کلیک کنید.

برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با ما تماس بگیرید. شرکت کنپارس به مدیریت علی مختاری عضو رسمی سی اس آی سی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar