معلم زبانی که با نام کنپارس کلاهبرداری می کرد دستگیر شد
29 جولای 2015 - 0:26
بازدید 568
23

امروز خوشبختانه خبر دستگیری فردی را دریافت کردم که ظرف ماههای گذشته با سو استفاده از نام کنپارس و ادعای نمایندگی ما پولهای کلانی را از قربانیان خود به سودای مهاجرت از روشهای غیر معمول دریافت کرده بود. دستگیری وی با شکایت و پیگیری وکیل کنپارس و همکاری دست کم سه نفر از قربانیان میسر […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز خوشبختانه خبر دستگیری فردی را دریافت کردم که ظرف ماههای گذشته با سو استفاده از نام کنپارس و ادعای نمایندگی ما پولهای کلانی را از قربانیان خود به سودای مهاجرت از روشهای غیر معمول دریافت کرده بود. دستگیری وی با شکایت و پیگیری وکیل کنپارس و همکاری دست کم سه نفر از قربانیان میسر شد و آقای کلاهبردار اکنون در بازداشت پلیس است و پرونده وی در شعبه ۸ بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران باز است.

داستان از این قرار است که حدود یک ماه پیش فردی با من در دفتر مونترآل تماس گرفت و در مورد برنامه های مهاجرتی مختلف سوال کرد. از ایشان خواستم که شرایط خود را برای من توصیف کند و او نیز چنین کرد. سپس از سخن از ثیمت خدمات کرد و من در این زمینه نیز آنچه باید را گفتم. او بدون مقدمه سوالی عجیب کرد اینکه آیا من آقای به نام م ش ز که خود را دکتر ز معرفی می کند می شناسم یا خیر ؟ گفتم خیر نمی شناسم او کیست و چرا سوال می شود در مورد او. او بدون پاسخ به این سوالات سوال دیگرش را مطرح کرد اینکه آیا فردی با این نام هرگز با کنپارس همکاری داشته است یا خیر که پاسخ شنید خیر چنین کسی را نمی شناسم و تاکید بر اینکه ما جز کسانی که در سایت نام برده ایم نماینده و یا همکار دیگری نداریم.  در ادامه ایشان پرسید آیا دفتر دبی دارید که من گفتم دفتر ما در دبی چندان فعال نیست و کسی بدون هماهنگی مونتٰرال امکان مراجعه ندارد. از ایشان خواستم که واضح صحبت کند و اینکه این شخص کیست و داستان چیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar