معرفی یک سایت خوب برای نظم در کارها
11 ژانویه 2012 - 9:07
بازدید 284
6

اخیرا از طریق دوستی با یک سایت جدید به نام Trello آشنا شدم که ایده بسیار خوبی را به صورت انلاین پیاده کرده است. بسیاری از ما به نت نویسی و چسباندن برگه خصوصا روی یک تخته در محیط کار (یا بدنه دسک‌تاپ یا در یخچال در خانه و…) برای نظم دادن به کارها و […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیرا از طریق دوستی با یک سایت جدید به نام Trello آشنا شدم که ایده بسیار خوبی را به صورت انلاین پیاده کرده است. بسیاری از ما به نت نویسی و چسباندن برگه خصوصا روی یک تخته در محیط کار (یا بدنه دسک‌تاپ یا در یخچال در خانه و…) برای نظم دادن به کارها و جلوگیری از فراموشی یک مورد مهم، عادت داشته و بعضا داریم. حالا همین کار، ایده اصلی این سرویس تحت وب است.
شما می‌توانید انواع فعالیت های شخصی یا گروهی خود را در دسته بندی های مختلف روی یک برد مجازی نصب و منظم کنید و وظایف افراد (از جمله خودتان) را به صورت دسته بندی شده به انها گوشزد کنید.
این کار هم هم به صورت فردی و هم تیمی قابل انجام است. Trello به نظر خیلی کاربردی می‌رسد و من فکر می‌کنم در اینده از سایت های خیلی مطرح خواهد شد. حسن این وسیله خصوصا در کارهای تیمی این است که همه دقیقا از مسیر وقایع، ایده‌های در دست اجرا، فعالیت های نیمه تمام یا در مرحله ارزیابی و کارهای نهایی شده و وظایف و مسئولیت‌های هر کس در هر مورد مطلع خواهند بود و کسی نمی‌تواند بگوید که نمی‌دانستم یا خبر نداشتم یا ایمیل رفته بود در جای دیگر!
امتحانش کنید، بد نیست.
راستی نگران هزینه‌ها نباشید، استفاده از این سایت رایگان است!

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar