مشکلات فنی در وبسایت‌های IELTS و CEPIP به دنبال اعلام مسیرهای جدید مهاجرت کانادا
18 آوریل 2021 - 18:01
بازدید 418
7

به دنبال تقاضای بی سابقه، ارائه دهندگان آزمون زبان با مشکلات فنی روبرو شده اند. مهاجران احتمالی کانادایی پس از مشکلات فنی به وجود آمده در وب سایت های مربوط به دلیل هجوم ناگهانی متقاضیان، قادر به ثبت نام برای آزمون زبان انگلیسی نیستند.   در روز 15 آوریل، یک روز پس از اعلامیه وزیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال تقاضای بی سابقه، ارائه دهندگان آزمون زبان با مشکلات فنی روبرو شده اند.

مهاجران احتمالی کانادایی پس از مشکلات فنی به وجود آمده در وب سایت های مربوط به دلیل هجوم ناگهانی متقاضیان، قادر به ثبت نام برای آزمون زبان انگلیسی نیستند.

 

در روز 15 آوریل، یک روز پس از اعلامیه وزیر مهاجرت مبنی بر استقبال کانادا از بیش از 90،000 مهاجر جدید از طریق شش برنامه مهاجرتی، «IELTS» و «CELPIP» با مشکلات فنی در وبسایت های خود روبرو شدند. سه مورد از برنامه های مذکور برای انگلیسی زبانان می باشد.

 

ارائه مدرک زبان برای مهاجرت کانادا ضروری است. متقاضیان برنامه های مهاجرت «گروه اقتصادی» باید مهارت مورنیاز در زبان مربوط را نشان دهند. سیستم مهاجرت کانادا برای بخش انگلیسی زبان، تنها مدارک «IELTS» و «CELPIP» را به رسمیت می شناسد.

 

مشکلات فنی به دلیل تقاضای بی سابقه برای ثبت نام است. کاربران میتوانند به صورت دوره ای وبسایت مربوط به آزمون زبان موردنظر را بررسی کنند.

 

«CELPIP» قصد دارد طی هفته های آینده، ظرفیت خود را گسترش دهد تا تقاضای افراد جدید را برای شرکت در آزمون زبان، برآورده کند.

 

ارائه دهندگان آزمون زبان فرانسه مشکلات فنی مشابه را نداشته اند.

 

برنامه های مهاجرتی جدید کانادا

پذیرش درخواست ها از روز 6 مه آغاز خواهد شد. این برنامه ها برای نیروی کار موقت در 40 شغل بهداشتی، و 95 شغل حیاتی ضروری دیگر، و همچنین فارغ التحصیلان بین الملل در کانادا در دسترس است. ارسال درخواست تا روز 5 نوامبر 2021 (یا تا زمان رسیدن به حد مجاز)، امکان پذیر خواهد بود.

 

کانادا پذیرش درخواست ها را تحت سه زیرشاخه زیر آغاز می کند:

  • 40،000 فارغ التحصیل بین الملل که در هر استانی غیر از کبک کار می کنند
  • 20،000 نیروی کار خارجی موقت در مشاغل بهداشتی که در هر استانی به غیر از کبک کار می کنند
  • 30،000 نیروی کار خارجی موقت در سایر مشاغل حیاتی که در هر استانی غیر از کبک کار می کنند

 

 

برنامه های جدید بخشی از استراتژی دولت فدرال برای پذیرش 401،000 مهاجر جدید در سال 2021 را تشکیل می دهد. آنها متقاضیان داخلی را هدف قرار می دهند، زیرا محدودیت های سفر کنونی کانادا اجازه نمی دهد بسیاری از افراد تایید شده خارجی به این کشور بیایند. این افراد به دلیل اختلالات مربوط به ویروس کرونا ممکن است در تهیه مدارک لازم، با مشکلات بیشتری روبرو شوند.

 

برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید دارای «CLB» حداقل چهار یا پنج (بسته به زیرشاخه) باشند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar