مشکلات فنی باعث توقف درخواست‌های «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» می‌شود
26 نوامبر 2020 - 23:07
بازدید 465
8

دانشجویان بین الملل با پیشنهاد شغلی این فرصت را دارند که برای نامزدی استانی و اقامت دائم اقدام کنند. انتاریو به دلیل مشکلات فنی، ثبت نام در زیرشاخه «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» را متوقف کرده است. انتاریو در یک انتشار رسانه ای اعلام کرد که امروز صندوق های دریافتی مجددا باز نخواهند […]

ارسال توسط :
پ
پ

دانشجویان بین الملل با پیشنهاد شغلی این فرصت را دارند که برای نامزدی استانی و اقامت دائم اقدام کنند.

انتاریو به دلیل مشکلات فنی، ثبت نام در زیرشاخه «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» را متوقف کرده است.

انتاریو در یک انتشار رسانه ای اعلام کرد که امروز صندوق های دریافتی مجددا باز نخواهند شد.

انتاریو درخواست های دانشجویان بین الملل را که در استان پیشنهاد شغلی دارند، قبول می کند تا برای نامزدی استانی تقاضا دهند.

«برنامه انتخاب مهاجرتی انتاریو» (OINP) در ۲۶ نوامبر درخواست های «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» را می پذیرد. همه متقاضیان باید پیشنهاد شغلی جاری و فرم کارفرمای به روز داشته باشند.

طبق وب سایت دولت، این زیرشاخه در برخی از ساعات بین ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر باز خواهد شد.

انتظار می رود تعداد قابل توجهی از کاربران از این سیستم استفاده کنند، که به طور معمول، فقط برای مدت کوتاهی باز می شود. در سال ۲۰۲۱ ، OINP قصد دارد برای مدیریت بهتر تعداد زیاد متقاضیان، سیستم ابراز علاقه مندی را راه اندازی کند.

اگر جزو متقاضیان هستید، ممکن است با یک صفحه پیام با حجم زیاد مواجه شوید یا در صف اولویت قرار بگیرید. این یک خطای فنی نیست و شما نیازی به تماس با برنامه ندارید. در صورت بروز مشکل فنی ، OINP می گوید که مستقیماً از طریق آدرس [email protected] با آنها تماس بگیرید. شما به یک تصویر از صفحه نیاز دارید که نشان دهنده ی زمان، تاریخ، و همچنین جزئیات مربوط به نحوه وقوع خطا باشد.

هنگامی که ظرفیت تکمیل شود، سیستم به طور خودکار خاموش شده و از ثبت نام جلوگیری می کند.

پورتال ثبت نام در برنامه در صفحه وب دولت در دسترس خواهد بود. با استفاده از رایانه خود می توانید بر روی دکمه ی «ارسال برنامه» کلیک کنید. تلفن های همراه و تبلت ها توسط سیستم e-Filing پشتیبانی نمی شوند.

انتاریو همچنین یادآور می شود که هنگام وارد کردن تاریخ تولد خود باید توجه دقیق داشته باشید. قالب بندی صحیح به صورت سال/ماه/روز است. بعد از ارسال نام و تاریخ تولد، نمی توانید آن را تغییر دهید.

این پنجره ثبت نام تنها مربوط به «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» است. هیچ ثبت نامی برای «پیشنهاد شغلی کارفرما: زیرشاخه نیروی کار خارجی» پذیرفته نخواهد شد. اگرچه این پورتال قابل دسترسی ست، هر گونه ثبت نام ارسال شده در پنجره درخواست حذف خواهد شد. OINP همچنین اشاره کرد که این امر نباید با زیرشاخه «فارغ التحصیل ارشد» اشتباه شود، که در حال حاضر درخواست ها را قبول نمی کند.

 

پیشنهاد شغلی جاری و فرم کارفرمای به روز مورد نیاز است

 

پیشنهاد شغلی شما باید در هنگام درخواست جاری باشد؛ به این معنا که شما نمی توانید با یک پیشنهاد شغلی معوق، یا احتمال بازگشت به کار درخواست دهید. پیشنهاد شغل یک سند پشتیبانی است و باید تاریخ شروع قطعی و قریب الوقوع داشته باشد.

OINP شما را ملزم به ارائه آخرین نسخه فرم کارفرما می کند که باید در تاریخی بعد از ۲۶ نوامبر سال 2020 تکمیل شود. فرم کارفرما  باید ظرف شش ماه پس از تاریخ امضا ارسال شود، اما اطلاعات موجود در آن باید جاری باشد. اگر فرم کارفرما قبل از تاریخ ۲۶ نوامبر باشد یا پیشنهاد شغلی جاری نباشد، درخواست بازگردانده می شود.

کسانی که با موفقیت ثبت نام می کنند، ۱۴ روز فرصت دارند تا فرم کارفرمای به روز را آپلود کرده و درخواست خود را تکمیل و ارسال کنند. این زمان به هیچ عنوان افزایش نخواهد یافت.

کارفرمایان باید از صحت تمام اطلاعات ارسالی در فرم کارفرما اطمینان حاصل کنند. همچنین، توجه داشته باشید که «اطلاعات انطباق مقررات» در فرم B کارفرما اصلاح شده تا نشان دهد آیا در حال حاضر کارفرمای کارفرما با «قانون استانداردهای استخدام انتاریو، ۲۰۰۰ » و «قانون ایمنی و بهداشت شغلی انتاریو» مطابقت دارد یا خیر.

 

دوره های تحصیلی یک ساله واجد شرایط

برای اینکه درخواست شما تحت «پیشنهاد شغلی: زیرشاخه دانشجوی بین الملل» تأیید شود، باید یکی از مدارک زیر را از یک موسسه کانادایی واجد شرایط دریافت کرده باشید:

 

  • یک مدرک یا دیپلم که اگر به طور تمام وقت تحصیل کنید، تکمیل آن حداقل دو سال طول می‎کشد، یا
  • یک مدرک، دیپلم، یا گواهی که اگر به صورت تمام وقت تحصیل کنید، تکمیل آن حداقل یک سال طول می کشد. دوره ای مورد قبول است که داشتن گواهی پایان دوره، یکی از شروط پذیرش اش باشد.

به علاوه، بیش از نیمی از تحصیلات شما باید هنگام زندگی و تحصیل در کانادا به پایان رسیده باشد.

 

منبع خبر: ontario.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar