مشارکت کانادایی‌ها در سیاست‌ها و برنامه‌های مهاجرتی آینده 
27 فوریه 2023 - 9:37
بازدید 432
10
دولت کانادا این ابتکار جدید را «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» نامیده است
ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا این ابتکار جدید را «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» نامیده است

در یک بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 23 فوریه، اداره مهاجرت کانادا (IRCC) از آغاز یک سرمایه‌گذاری جدید«تعامل گسترده» (broad-based engagement) به نام «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» خبر داد. 

با تأکید بر همکاری، این برنامه از افکار عمومی و ایده‌های جمع‌آوری‌شده جهت کمک به کانادا برای ایجاد «سیستم مهاجرتی قوی، آسان برای هدایت و سازگار با تغییرات» استفاده می‌کند. برای ایجاد یک سیستم مهاجرتی بهینه، دولت کانادا بر این باور است که کمک گرفتن از افکار عمومی بسیار مهم خواهد بود، زیرا باید اطمینان حاصل شود که سیاست‌ها و برنامه‌های دولت با نیازهای جوامع هماهنگ باشد. 

این ابتکار عمل شامل چه مواردی است؟

این ابتکار عمل برای فراهم کردن اشتراک‌گذاری ایده‌ها و دیدگاه‌ها راه اندازی می‌شود. با این هدف که چگونه می‌توان یک سیستم مهاجرتی قوی‌ و سازگار برای آینده کانادا ساخت. 

به گروه‌های زیادی شامل «تمام سطوح دولتی، کسب‌وکارها، دانشگاه‌ها، مؤسسات تحصیلات تکمیلی، سازمان‌های شهرک‌سازی، بخش‌های درگیر و متقاضیان مهاجرت» فرصتی برای ارائه نظرات و ایده‌ها داده می‌شود. 

اداره مهاجرت اعلام کرده است که مطالب جمع‌آوری‌شده از طریق این ابتکار، سیاست‌ها و برنامه‌های مهاجرتی آینده کانادا را اطلاع‌رسانی می‌کند. 

همانطور که در بیانیه رسمی آمده است، انتظار می‌رود پروژه «سیستم مهاجرت برای آینده کانادا» تا بهار 2023 ادامه یابد.

از کسانی که مایلند در آینده مهاجرت به کانادا مشارکت داشته باشند، دعوت شده است در نظرسنجی که توسط اداره مهاجرت راه‌اندازی و آخر ماه مارس در دسترس عموم قرار می‌گیرد، شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشارکت در «شکل دادن به آینده مهاجرت در کانادا»، به صفحه وب‌سایت اختصاصی دولت کانادا مراجعه شود. 

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339، 02191008338 یا 02159174000 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar