مسافران هوایی به کانادا باید از روز ۲۲ فوریه قرنطینه شوند
14 فوریه 2021 - 14:31
بازدید 463
8

دولت کانادا محدودیت های سفرهای بین الملل را گسترش می دهد. کانادا مجموعه ای از شدید ترین محدودیت های مرزی را در جهان دارد، از جمله قرنطینه اجباری 14 روزه برای همه افرادی که به کشور باز می گردند. در پی ظهور گونه های جدید کووید19 در کشور، دولت کانادا آزمایشات و الزامات قرنطینه بیشتری […]

ارسال توسط :
پ
پ

دولت کانادا محدودیت های سفرهای بین الملل را گسترش می دهد.

کانادا مجموعه ای از شدید ترین محدودیت های مرزی را در جهان دارد، از جمله قرنطینه اجباری 14 روزه برای همه افرادی که به کشور باز می گردند. در پی ظهور گونه های جدید کووید19 در کشور، دولت کانادا آزمایشات و الزامات قرنطینه بیشتری را برای مسافران بین المللی که به مرزهای ورودی (زمینی و هوایی) وارد می شوند، در نظر گرفته است. این اقدامات جدید به جلوگیری از شیوع بیشتر کووید19 کمک خواهد کرد.

 

 

مسافرانی که از طریق زمینی وارد کانادا می شوند

از روز 15 فوریه 2021، کلیه مسافران سفرهای زمینی (به استثنای برخی موارد) ملزم به ارائه نتیجه منفی تست کرونا هستند، که طی 72 ساعت قبل از ورود به کانادا، در آمریکا انجام شده باشد. (یا نتیجه مثبت تستی که 14 تا 90 روز قبل از ورود انجام شده است.)

به علاوه، از روز 22 فوریه 2021، مسافران ورودی به کانادا از طریق مرزهای زمینی، باید هنگام ورود و همچنین در پایان قرنطینه 14 روز خود، تست کرونا را انجام دهند.

 

مسافرانی که از طریق هوایی به کانادا می آیند

کلیه این مسافران نیز (به استثنای برخی موارد) از روز 22 فوریه 2021، هنگام ورود به کانادا و در پایان قرنطینه 14 روزه خود، ملزم به انجام تست کرونا خواهند بود. مسافران هوایی همچنین باید قبل از عزیمت به کانادا، 3 شب اقامت در هتلی را که مورد تأیید دولت است، رزرو کنند. مسافران می توانند رزرو اقامت خود را از روز 18 فوریه 2021 انجام دهند. این اقدامات جدید علاوه بر الزامات موجود پیشین برای مسافران هوایی می باشد.

 

در نهایت، از روز 22 فوریه 2021، همه مسافرانی که از طرق زمینی و هوایی وارد کانادا می شوند، باید قبل از عبور از مرز یا سوار شدن به پرواز، اطلاعات سفر و تماس خود را را از طریق برنامه «ArriveCAN» به صورت آنلاین ارسال کنند (که شامل برنامه قرنطینه مناسب می باشد).

 

دولت کانادا کماکان به کانادایی ها توصیه می کند هرگونه سفر غیر ضروری خارج از کانادا را به تعویق انداخته یا لغو کنند. اتباع خارجی نیز باید برنامه سفر به کانادا را به تعویق بیندازند. اکنون زمان مناسبی برای سفر نیست.

 

 

ذکر چند نکته

  • شهروندان کانادایی (افرادی که تحت قانون بومیان کانادا ثبت شده اند، و مقیمان دائمی که از طریق زمینی به کانادا باز می گردند) که نتیجه تست کرونا را ارائه نمی دهند، مجاز به ورود هستند، اما ممکن است تا حداکثر 3000 دلار جریمه شده، و تحت پیگرد کیفری قرار گیرند. در صورت بروز علائم در هنگام ورود به مرز، یا نداشتن برنامه قرنطینه مناسب، این افراد ممکن است لازم باشد به مراکز مورد تأیید برای قرنطینه منتقل شوند.

 

  • اتباع خارجی که از محدودیت های سفر معاف هستند، در صورت عدم ارائه نتیجه منفی تست کرونا (به استثنای موارد محدود)، از ورود به کانادا منع خواهند شد.

 

  • بر اساس «قانون قرنطینه»، عدم ارائه اطلاعات دقیق یک جرم محسوب می شود. علاوه بر این، نقض دستورالعمل های مربوط به قرنطینه (که در هنگام ورود به کانادا، توسط افسران مرزی به مسافران ارائه می شود،) عواقب سنگینی از جمله 6 ماه زندان، و یا 750،000 دلار جریمه نقدی در پی خواهد داشت.

 

  • برای اطمینان از تداوم تعاملات اقتصادی بین کانادا و آمریکا، معافیت ها برای گروه های خاص همچنان برقرار است. دولت کانادا در زمینه اقدامات مرزی و باز گذاشتن خطوط ارتباطی، با دولت آقای «بایدن» همکاری دارد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar