مسافران به جای هتل در خانه قرنطینه شوند
07 ژوئن 2021 - 18:55
بازدید 235
10

توصیه پنل کووید۱۹ به دولت فدرال در خصوص حذف قرنطینه در هتل‌های موردتأیید و اعمال قرنطینه 14 روزه در خانه پنل کووید19 که به دولت فدرال کانادا در زمینه مسائل مربوط به کرونا، مشاوره می‌دهد، به تازگی پیشنهاد حذف قرنطینه 3 روزه در هتل‌های موردتأیید را مطرح کرده است. طبق قانون فعلی، از روز 22 […]

ارسال توسط :
پ
پ

توصیه پنل کووید۱۹ به دولت فدرال در خصوص حذف قرنطینه در هتل‌های موردتأیید و اعمال قرنطینه 14 روزه در خانه

پنل کووید19 که به دولت فدرال کانادا در زمینه مسائل مربوط به کرونا، مشاوره می‌دهد، به تازگی پیشنهاد حذف قرنطینه 3 روزه در هتل‌های موردتأیید را مطرح کرده است.

طبق قانون فعلی، از روز 22 فوریه، مسافران هوایی کانادا ملزم به گذراندن 3 روز از قرنطینه 14 روزه خود در یکی از هتل‌های موردتأیید دولت فدرال هستند.

تمامی افراد باید هنگام ورود به کانادا، تست کرونا را انجام داده و تا زمان دریافت نتیجه آن، در هتل‌های مذکور بمانند. سپس آنها ملزم به تکمیل دوره قرنطینه اجباری 14 روزه خود هستند. اقامت سه روزه در هتل، بخشی از این 14 روز حساب می‌شود.

یکی از دلایل توصیه پنل کووید19 برای حذف این قرنطینه 3 روزه شامل هزینه بالای اقامت در هتل است. به علاوه، با توجه به دوره انکوباسیون کووید19 (زمان قرار گرفتن فرد در برابر ویروس تا زمان بروز علائم)، این دوره سه روزه کارآمد نیست. طبق آخرین داده‌های «مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری» (CDC)، دوره انکوباسیون کووید19 می‌تواند بین 2 تا 14 روز باشد.

با وجود پیشنهاد برای حذف اقامت سه روزه در هتل، قرنطینه 14 روزه مسافران کماکان پابرجا خواهد بود.

یکی دیگر از مسائلی که در خصوص کاهش محدودیت‌های سفر به کانادا موردبررسی پنل کووید19 قرار گرفت، این بود که آیا افراد واکسینه شده به قرنطینه احتیاج دارند یا خیر.

این پنل پیشنهاد می‌کند که برای هر یک از گروه‌های زیر، قوانین متفاوتی در نظر گرفته شود:

  • مسافرانی که واکسینه نشده و از محدودیت‌های سفر معاف نیستند
  • مسافرانی که نیمه واکسینه شده اند (فقط دوز اول را دریافت کرده اند) و از محدودیت‌های سفر معاف نیستند
  • مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند اما از محدودیت‌های سفر معاف نیستند
  • مسافرانی که قبلاً به کرونا مبتلا شده اند و از محدودیت‌های سفر معاف نیستند
  • مسافرانی که از محدودیت‌های سفر معاف هستند

 

در حال حاضر، تمامی مسافران به کانادا باید هنگام پرواز، تست کووید19 را که طی 72 ساعت قبل از سفر انجام شده است، ارائه دهند. آنها همچنین باید در بدو ورود به کانادا، تست دیگری را انجام داده و پس از گذراندن قرنطینه 3 روزه در هتل، دوره قرنطینه 14 روزه را در مکان موردنظر خود، به پایان برسانند. به علاوه، پس از گذراندن 10 روز در قرنطینه، باید تست کووید19 را مجدداً انجام دهند.

افرادی که بین 14 الی 90 روز قبل از ورود به کانادا دارای نتیجه مثبت کرونا بوده اند، با ارائه نتیجه منفی، دیگر ملزم به تست مجدد در بدو ورود به کانادا نخواهند بود. این افراد در واقع از اقامت 3 روزه در هتل موردتأیید دولت نیز معاف خواهند شد.

طیق پیشنهاد پنل کووید19، مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند، مجبور به قرنطینه یا انجام تست کرونا پس از 10 روز قرنطینه نیستند. با این حال، آنها کماکان باید هنگام ورود به کانادا، تست کرونا را انجام داده و در صورت مثبت بودن نتیجه، قرنطینه شوند.

پنل کووید19 اعلام کرد که قرنطینه 7 روزه با انجام تست کرونا در پایان دوره، نسبت به قرنطینه 14 روزه بدون تست کرونا، موثرتر خواهد بود.

 

چه کسانی از محدودیت‌های سفر معاف هستند؟

مرزهای کانادا همچنان برای سفرهای ضروری باز است. محدودیت‌های سفر تنها برای سفرهای غیر ضروری (مانند سرگرمی، خرید، یا گردشگری) اعمال می‌شود.

در حال حاضر، افراد زیر از محدودیت‌ها معاف هستند:

  • کانادایی‌ها، مقیمان دائم، و اعضای خانواده آنها
  • نیروی کار موقت خارجی
  • دانشجویان بین الملل که در مؤسسات دارای برنامه کووید19 تحصیل می‌کنند
  • افراد تحت حمایت
  • افرادی که به دلایل انسان دوستانه به کانادا می‌آیند

لیست کامل افرادی که مجاز به سفر به کانادا هستند، در وبسایت پارس کانادا آمده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar