مزایای تحصیل در کانادا
15 ژانویه 2012 - 11:23
بازدید 306
12

آنچه در اینجا می‌آید اطلاعاتی‌ست که در یک سمینار معرفی فرصت‌های تحصیلی در کانادا در ژانویه ۲۰۱۲ برگزار شده است. از آنجا که افراد زیادی در اندیشه استفاده از فرصت‌های آموزشی برای خود یا فرزندان‌شان هستند مطالعه این مطلب می‌تواند به آنها تصویر روشن تری از برتری های کانادا در امر تحصیل بدهد. لازم به […]

ارسال توسط :
پ
پ

آنچه در اینجا می‌آید اطلاعاتی‌ست که در یک سمینار معرفی فرصت‌های تحصیلی در کانادا در ژانویه ۲۰۱۲ برگزار شده است. از آنجا که افراد زیادی در اندیشه استفاده از فرصت‌های آموزشی برای خود یا فرزندان‌شان هستند مطالعه این مطلب می‌تواند به آنها تصویر روشن تری از برتری های کانادا در امر تحصیل بدهد.

لازم به یاداوری‌ست که کنپارس خدمات تحصیلی، هم در مقاطع تحصیلات تکمیلی و هم در مدارس در اختیار متقاضیان قرار می دهد که جزییاتش را می‌توانید در اینجا ببینید.

چرا کانادا را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنیم؟

کانادا از نظر رتبه‌بندی کیفی در سراسر جهان دارای استاندارد آموزشی بالا و کنترل کیفی دقیق شناخته  شده است. این سخن بدین معناست که شما در صورت تحصیل در این کشور از آموزش‌هایی با سطح کیفی عالی برخوردار خواهید شد: امتیازی که می‌تواند در آینده فرصت‌‌های بسیاری را برای شما فراهم آورد و در درازمدت و طی دوران فعالیت‌ حرفه‌ای‌اتان، برای شما فوایدی بی‌شماردر بر داشته باشد. کانادا معمولا انتخاب ارجح دانشجویان بین‌المللی برای شرکت در دوره‌های کالج یا دانشگاهی است.

هزینه معقول تحصیلات

کیفیت تحصیلات و استانداردهای زندگی در کانادا از مواردی هستند که در رتبه‌بندی جهانی جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده‌اند اما در عین حال هزینه‌های زندگی و شهریه‌ها در این کشور معمولا از بسیاری دیگر از نقاط دنیا از جمله امریکا، انگلیس، استرالیا و نیوزیلند پایین‌تر است.

کامیونیتی‌های سالم و مطمئن

سازمان ملل پیوسته کانادا را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی برمی‌گزیند. شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا از تمام آزادی‌هایی که دیگر کانادایی‌ها در زمینه برخورداری از حقوق بشر، برابری و جامعه باثبات و در صلح در اختیار دارند، برخوردار خواهید بود.

آموزش‌های زبان در سطح عالی و جهانی

کانادا کشوری دوزبانه است و از نظر آموزش زبان نیز یکی از کشورهای پیشرو در جهان شناخته شده است. از آنجا که آموزش زبان انگلیسی و فرانسه بخش جدایی‌ناپذیر از آموزش کانادایی است، شما خواهید توانست در کنار پیشرفت در تحصیل خود، در هر یک از دو زبان فوق نیز مهارت‌های خود را تقویت کنید.

زندگی خوابگاهی پرجاذبه

تنها مزیت خوابگاه‌های کانادایی مجهز بودن آنها به آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته روز نیست بلکه در آنها می‌توان به وجود بسیاری از بهترین امکانات رفاهی نیز اشاره کرد. مجموعه‌های اسکان دانشجویی در کانادا از امکانات ورزشی با کیفیتی در حد تمرینات برای المپیک گرفته تا سالن‌های نمایش و کنسرت عالی، فرصت‌ها و امکانات فراوانی برای آموختن و تفریح در اختیار شما قرار می‌دهند. با توجه به این‌که تقریبا نمایندگانی از همه گروه‌های قومی جهان در کشور کانادا حضور دارند، تقریبا این امکان منتفی است که کسی نتواند غذاهای مورد علاقه ملیت خود و یا فعالیت‌های مورد علاقه یک قومیت یا فرهنگ خاص را در این کشور بیاید.

فرصت‌های فراوان و نو برای تحقیقات  

از آنجا که تحقیق و پژوهش یکی از اجزا و عناصر اصلی تشکیل‌دهنده تحصیل در کاناداست، برای شما فرصت‌های بی‌شماری فراهم خواهد آمد تا بتوانید نقشی را در این جریان پویا که خود بخشی از تحصیلات کانادایی است، دارا شوید. در کانادا هم دولت و هم صنایع از فرایند تحقیقات در حوزه‌های ذیل حمایت می‌کنند: ارتباطات راه دور، پزشکی، کشاورزی، تکنولوژی کامپیوتر و علوم زیست‌محیطی.  

امکان مهاجرت

در فضای آموزشی پویا و کاملا به‌روز کانادایی، شما نه تنها مهارت و دانش‌لازم برای تحلیل و ارتباط را می‌آموزید، بلکه می‌‌آموزید که چگونه این مهارت‌ها را عرضه و معرفی کنید، خلاقیت خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید!

آن دسته از دانشجویان بین‌المللی که دارای مدرک کانادایی هستند و از تجربه کار کانادایی نیز برخوردار شده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به ترک این کشور و در حالی که در داخل خاک کانادا به سر می‌برند، برای دریافت حق اقامت دائم آن کشور تقاضا دهند.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar