مجلس سنا لایحه جدید شهروندی را تصویب کرد
04 می 2017 - 0:00
بازدید 319
7

سناتور امیدوار دقایقی پیش در صفحه توییتر خود نوشت که لایحه جدید شهروندی با  45 رای موافق و 29 رای مخالف در جلسه امروز سنای کانادا تصویب شد.  پیش از این نیز سناتور راتنا امیدوار در صفحه توییتر خود نوشته بود که مجلس سنای کانادا در تاریخ سوم می ۲۰۱۷ به لایحه جدید شهروندی (C۶) […]

ارسال توسط :
پ
پ

سناتور امیدوار دقایقی پیش در صفحه توییتر خود نوشت که لایحه جدید شهروندی با  45 رای موافق و 29 رای مخالف در جلسه امروز سنای کانادا تصویب شد. 

پیش از این نیز سناتور راتنا امیدوار در صفحه توییتر خود نوشته بود که مجلس سنای کانادا در تاریخ سوم می ۲۰۱۷ به لایحه جدید شهروندی (C۶) رای خواهد داد.

مجلس سنای کانادا که پس از دو هفته تعطیلات در روزهای دوم، سوم و چهارم ماه می ۲۰۱۷ برگزار می شود، مذاکرات لایحه جدید شهروندی را از سر می گیرد.

قرائت سوم لایحه جدید شهروندی که برای اولین بار در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۶ از سوی وزیر وقت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در پارلمان مطرح شد، اکنون پس از گذشت یک سال در جلسه روز چهارشنبه سنا به مرحله رای گیری نهایی خواهد رسید. در مرحله قرائت سوم، سناتورها می توانند اصلاحیه های دیگری پیشنهاد دهند، به لایحه و اصلاحیه های آن رای دهند و اگر لایحه اکثریت آرا را در سنا کسب کند، سپس به مجلس عوام ارسال می شود که در آنجا نیز مراحلی مشابه را طی خواهد کرد.

این لایحه در ۲۵ فوریه ۲۰۱۶ برای قرائت اول توسط وزیر وقت مهاجرت و شهروندی در پارلمان مطرح شد و در ۲۱ مارس به قرائت دوم رسید و پس از تشکیل کمیته های تخصصی در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۶ برای سومین بار در پارلمان قرائت شد و به تصویب نهایی رسید، سپس در تاریخ ۱۷ ژوئن برای قرائت اول به مجلس سنا رفت و قرائت دوم آن نیز در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ انجام شد. قرائت سوم نیز در صحن عمومی مجلس سنا در روزهای ۷ و ۸ مارس ۲۰۱۷ صورت گرفت و تا به امروز نیز ادامه پیدا کرده است.

به گفته سناتور امیدوار که اسپانسر این لایحه در مجلس سنا بوده است، امید است که این لایحه امروز در مجلس سنا با اکثریت آرا به تصویب برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar