متقاضیان فدرال لیست ۳۸ گانه، دقت کنند قربانی کلاهبرداری نشوند
10 اکتبر 2011 - 21:11
بازدید 212
7

به دنبال طرح موضوع شکایت از وزیر مهاجرت در ارتباط با عدم رسیدگی به پرونده متقاضیان لیست مشاغل ۳۸ گانه ظرف دو سه روز گذشته حداقل دوگزارش داشته ایم از این متقاضیان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی که یکی از آنها خود را ویدا شهریاری معرفی کرده است با آنها تماس گرفته اند و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال طرح موضوع شکایت از وزیر مهاجرت در ارتباط با عدم رسیدگی به پرونده متقاضیان لیست مشاغل ۳۸ گانه ظرف دو سه روز گذشته حداقل دوگزارش داشته ایم از این متقاضیان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی که یکی از آنها خود را ویدا شهریاری معرفی کرده است با آنها تماس گرفته اند و اظهار داشته اند که با کنپارس همکاری دارند و می توانند با دریافت مبلغی کاری کنند که پرونده آنها زودتر رسیدگی شود. 

دوستان عزیز توجه کنند که چنین ادعاهایی کذب محض است و سو استفاده از علاقه متقاضیان به تسریع پرونده و اعتماد آنان به کنپارس به منظور کلاهبرداری است. از یک سو هیچکس نمی تواند برای یک پرونده مشخص با دریافت مبلغی شرایط را تغییر دهد. اقدامات قانونی معقول مانند شکایت به دادگاه فدرال موضوع دیگری است که برنامه اقدام در این زمینه نیز معلوم شده است. تغییر وضعیت پرونده در سایت اداره مهاجرت به  In Process نیز اصلا به معنی این نیست که پرونده  در دست رسیدگی است. از سوی دیگر کنپارس هرگز کس و یا کسانی را مامور تماس با متقاضیان و طرح چنین موضوع غیر عملی نکرده است.

دوستان عزیز توجه داشته باشند که:

۱- برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده ازنام کنپارس ترتیبی داده ایم که حتی همکاران رسمی کنپارس هم نمی توانند وجهی را از متقاضیان مستقیم دریافت کنند و همه پرداختها تنها از طریق واریز مستقیم به حساب کنپارس در تهران و یا کانادا و یا صدور چک در وجه کنپارس و تحویل به یکی از همکاران اعلام شده ما در مقابل دریافت رسید ممکن است بنابراین با هر گونه تماس از طرف ما و یا هرگونه اعلام ارتباط با ما همراه با درخواست وجه کاملا هشیارانه برخورد کنید و مراتب را با نام و مشخصات فرد به ایمیل [email protected] اعلام کنید.

۲- اگر موکل کنپارس هستید توجه داشته باشید تنها به دو دلیل ممکن است تماسی  از طرف کنپارس با شما گرفته شود.

دلیل اول پیگیری پرونده شما و یا اطلاع رسانی در این موردست که در این صورت کارشناس مربوطه شما تماس خواهد گرفت و از دفتر کنپارس تماس برقرار می شود در این موارد اگر به تماس تلفنی مشکوک شدید از تماس گیرنده بخواهید که شماره داخلی خود را اعلام کند و اجازه دهد شما با تلفن دفتر کنپارس با او تماس بگیرید.

دلیل دوم تماس با شما برای ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده و پرسش در مورد سطح رضایت شما و دریافت پیشنهاد و انتقاد شماست که قبلا در همین وب سایت اعلام شده است در این موارد به هیچ وجه از شما سوال شخصی و سوال مرتبط با محتوای پرونده نمی شود و سوال کننده نیز اساسا از پرونده شما و محتوای آن مطلع نیست بنابراین در این گونه تماسها هم اگر تماس گیرنده سوالی خارج از این چارچوب کرد و یا اظهار نظری در مورد پرونده و ….. کرد حتما مکالمه را قطع کنید.

در هرصورت بسیار سپاسگزار خواهیم بود اگر هر گونه مورد مشکوک را سریعا به ما گزارش کنید.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar