متقاضیان سرمایه گذاری کبک که هنوز مصاحبه نشده اند دقت کنند
25 جولای 2013 - 5:28
بازدید 193
5

علی مختاری,  چندی است که نرخ رسمی ارز در ایران از ۱۲۲۶ تومان در مقابل یک دلار آمریکا به حدود ۲۴۵۰ افزایش یافت ولی این تغییر تا جمعه گذشته یعنی روز ۱۹ جولای درست پیش از نیمروز در سایت oanda.com خود را نشان نداده بود و این سایت همچنان نرخ رسمی را همان نرخ سابق […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری, 

چندی است که نرخ رسمی ارز در ایران از ۱۲۲۶ تومان در مقابل یک دلار آمریکا به حدود ۲۴۵۰ افزایش یافت ولی این تغییر تا جمعه گذشته یعنی روز ۱۹ جولای درست پیش از نیمروز در سایت oanda.com خود را نشان نداده بود و این سایت همچنان نرخ رسمی را همان نرخ سابق نشان می داد. از آنجا که  اداره مهاجرت کبک ملاک محاسبه ارزش ریال در برابر دلار آمریکا را همین سایت می داند بسیاری از افراد که حجم دارایی قابل توجهی نداشتند با همان نرخ مورد عمل امکان پذیرش در برنامه سرمایه گذاری کبک را یافتند و قبولی گرفتند. تغییر ناگهانی جمعه گذشته اما بسیاری از متقاضیان را شکه کرد و قابل تصور است که احتمالا بسیاری از دوستان شرایط ادامه پرونده را از دست دادند.

برای مثال یک  متقاضی که در برنامه قدیم یعنی ۱۲۰ هزار دلاری با دارایی معادل ۸۰۰ هزار دلار کانادا شرایط اقدام برای این برنامه را بدست آورده بود تا پیش از جمعه گذشته اگر وارد اتاق مصاحبه می شد برگه قبولی را دریافت می کرد اما پرونده مشابه او در مصاحبه پس از نیمروز همان روز با این حقیقت روبرو می شد که دارایی قابل قبول وی تنها ۴۰۰ هزار دلار است چرا که نرخ ارز مورد عمل دوبرابر شده بود و نتیجه نیز روشن است پرونده رد می شود.

خوشبختانه در میان موکلین ما که اتفاقا همین هفته تعدادی از آنان برای مصاحبه در مونترآل مهمان ما هستند مشکلی ایجاد نشد اما ترجیح دادم با عنوان این مطلب در وب سایت به عزیزانی که در این گروه پرونده دارند توصیه کنم نگاهی به رقم دارایی اعلام شده خود بیندازند و یکباره دیگر چرتکه بیندازند تا در جلسه مصاحبه غافلگیر نشوند.

در مورد شرایط این برنامه می توانید به سایت رسمی شرکت کنپارس مراجعه کنید و برای طرح سوالات می توانید از بخش کامنتهای وبلاگ من استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar