قوانین جدید برای ورود به کانادا
05 نوامبر 2020 - 13:49
بازدید 383
9

مسافران کانادا باید از برنامه ArriveCAN استفاده کنند کانادا شرایط اجباری جدیدی را برای مسافران قبل و بعد از ورود به کانادا اعلام کرده است. مسافران کانادا بایست به زودی از برنامه ArriveCAN در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند. به گفته یک رسانه ی دولتی، این برنامه ی رایگان در آوریل ۲۰۲۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسافران کانادا باید از برنامه ArriveCAN استفاده کنند

کانادا شرایط اجباری جدیدی را برای مسافران قبل و بعد از ورود به کانادا اعلام کرده است.

مسافران کانادا بایست به زودی از برنامه ArriveCAN در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کنند.

به گفته یک رسانه ی دولتی، این برنامه ی رایگان در آوریل ۲۰۲۰ معرفی شده بود به مسافران برای رعایت فاصله گذاری کمک می کند. ArriveCan به دو صورت نرم افزار در تلفن های همراه و یا از طریق ورود به سیستم به صورت آنلاین در دسترس همه قرار دارد.

در ادامه به نکاتی اشاره شده است که مسافران باید قبل و بعد از ورود به کانادا انجام دهند.

  • قبل از رسیدن به مرز

از ۲۱ نوامبر، مسافران هوایی که مقصد نهایی آنها کاناداست باید قبل از سوار شدن به هواپیما، اطلاعات خود را از طریق ArriveCAN ارسال کنند. این اطلاعات شامل اطلاعات سفر و تماس، برنامه قرنطینه (مگر اینکه معافیت داشته باشند) و خودارزیابی از علائم کرونا می شود.

مسافران هنگام ورود به کانادا باید رسید ArriveCan خود را نشان دهند. صحت این اطلاعات با افسران مرزی کانادا است که مسافران اطلاعات خود را از قبل و به صورت دیجیتالی ارسال کرده اند.

مسافرانی که از این قوانین جدید سرپیچی کنند، مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد که شامل تذکر زبانی و یا حتی جریمه ۱۰۰۰ دلاری نیز می شود.

افرادی که به دلیل شرایط شخصی مانند ازکارافتادگی قادر به ارائه مدارک نباشند، جزو موارد استثنایی لحاظ می شوند.

از ۴ نوامبر، شرکت های هواپیمایی به مسافران یادآوری می کنند که قبل از سوار شدن به هواپیما، باید اطلاعات فردی مربوط به کووید را از طریق ArriveCAN به صورت دیجیتالی ارسال کنند.

از همان ابتدا، به مسافرانی که از طریق زمینی یا دریایی قصد ورود به کانادا را دارند، توصیه می شود قبل از سفر و به منظور جلوگیری از تاخیر و محدودیت تماس ها هنگام رسیدن به مرز، از ArriveCAN استفاده کنند.

آنها همچنین می توانند هنگام ورود به کانادا، رسید ArriveCAN خود را به یک افسر مرزی ارائه دهند.

  • بعد از ورود به کانادا

از ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰، کلیه مسافرانی که از طریق هوایی، زمینی، یا دریایی وارد کانادا می شوند، باید اطلاعات قرنطینه خود را از طریق ArriveCAN یا با شماره تلفن رایگان ۱-۸۳۳-۶۴۱-۰۳۴۳ ارسال کنند.

مشمولان دستور قرنطینه اجباری نیازی به تکمیل این روش ندارند.

طی ۴۸ ساعت پس از ورود به کانادا، مسافران باید تأیید کنند که به محل قرنطینه خود رسیده اند و همچنین در طول قرنطینه، خودارزیابی روزانه علائم کرونا را انجام دهند.

مسافرانی که قبل از ورود به کانادا برای ارسال اطلاعات از ArriveCAN استفاده نکنند، لازم است برای ارائه اطلاعات خود در قرنطینه روزانه با شماره تلفن ۱-۸۳۳-۶۴۱-۰۳۴۳ به صورت رایگان تماس بگیرند. آنها نمی توانند در طول اقامتشان از ArriveCAN استفاده کنند.

اگر مسافران اطلاعات لازم را ارائه ندهند، توسط پلیس کانادا تحت پیگرد قرار می گیرند.

هدف از این اقدامات کاهش شیوع کرونا، تاخیر در مرز، و تماس فیزیکی بین مسافران، افسران مرزی کانادا، و سایر مقامات دولتی است.

در صورت عدم معافیت، طبق قانون، همه مسافران کانادا باید یک دوره قرنطینه ۱۴روزه را سپری کنند.

دولت کانادا در اخبار امروز تأکید کرد که ArriveCAN به حریم خصوصی فرد احترام می گذارد و فاقد GPS برای ردیابی حرکت مسافران است.

به منظور تسریع در پردازش اطلاعات مسافران هنگام ورود به کانادا، در فرودگاه های ونکوور، کلگری، تورنتو (پیرسون)، و مونترال لاین های اختصاصی برای کاربران ArriveCan در نظر گرفته شده است.

 

منبع خبر: canada.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar