قرعه کشی پرونده های جدید سرمایه گذاری کبک
30 سپتامبر 2013 - 18:42
بازدید 351
9

پس از گذشت بیش از یک ماه از بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک از آنجا که تعداد پرونده های رسیده بیش از ظرفیت مورد نظر بوده است بر اساس قرار قبلی تعداد مورد نیاز از میان آنها به صورت رندم برداشته می شود. این اتفاق روز جمعه گذشته افتاده است و در طول هفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از گذشت بیش از یک ماه از بسته شدن برنامه سرمایه گذاری کبک از آنجا که تعداد پرونده های رسیده بیش از ظرفیت مورد نظر بوده است بر اساس قرار قبلی تعداد مورد نیاز از میان آنها به صورت رندم برداشته می شود. این اتفاق روز جمعه گذشته افتاده است و در طول هفته های اینده فایل نامبر پرونده های پذیرفته شده برای رسیدگی ارسال می شود.

اداره مهاجرت کبک تا روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۳ در دفتر هنگ کنگ خود تعداد ۴۶۸۸ تقاضا و در دفتر مونترآل خود ۷۲۷ دریافت کرده است از این تعداد ۲۶ درخواست مطابق مقررات ارسال نشده که بازگردانده شده اند که ۱۷ عدد مربوط به مونترآل و ۹ عدد مربوط به هنگ کنگ بوده است. از آنجا که سقف پذیرش پرونده از کشور واحد ۱۲۰۰ بوده است تنها ۱۲۰۰ پرونده هنگ کنگ که از چین هستند وارد رسیدگی می شود و بقیه یعنی تعداد ۳۴۷۹ پرونده باز می گردند. در مورد پرونده های وصولی در مونترآل که تعداد ۷۱۰ مورد مطابق مقررات ارسال شده است ۵۵۰ مورد وارد رسیدگی خواهند شد و ۱۶۰ پرونده به متقاضیان باز گردانده می شود.

بنابراین شانس ایرانیانی که درخواست داده اند برای قرار گرفتن در نوبت رسیدگی ۷۷٪ است و ۳۳٪ درصد پرونده ها باز می گردد.

توجه به این نکته ضروری است که کسانی که سطح زبان آنها B2 است در هر صورت می توانند تا قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۴ برای سرمایه گذاری کبک اقدام کنند و پرونده آنها در این ظرفیتها لحاظ نمی شود.

در مورد متقاضیان مهاجرت در شرایط فعلی روش جایگزین و مورد اعتماد برنامه EB5 آمریکاست که کنپارس در این زمینه می تواند به شما خدمات ارایه کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar